Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Latvijas tūrisma mārketinga stratēģija Zviedrijas tirgum |
Nosaukums angļu valodā |
Latvian Tourism Marketing Strategy for the Swedish Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
K.Apkalns |
Recenzents |
A.Jakobsons |
Anotācija |
Izstrādātā maģistra darba nosaukums ir “Produktu ģimenēm ar bērniem attīstīšana Latvijas viesnīcu industrijā” (jeb angliski - “Product Development for Families with Children in Latvian Hotel Industry”).
Maģistra darbā tiek meklēta nostāja un rīcību kopums no valsts puses, lai veicinātu produktu attīstīšanu un pielāgošanu ģimenēm ar bērniem Latvijas viesnīcās ar mērķi stiprināt Latvijas kā ģimenei draudzīga galamērķa pozīcijas tās augsti prioritārajos un prioritārajos ārvalstu tūrisma tirgos.
Galvenie avoti, kas izmatoti darba izstrādē, ir saistoša tūrisma un mārketinga literatūra, pētījumi, statistikas dati, intervijas ar nozares speciālistiem un interneta avoti, jo īpaši - pētot ārvalstu pieredzi.
Darbā ir 8 tabulas, 16 attēli un 7 pielikumi. Darbs rakstīts angļu valodā uz 86 lapaspusēm. |
Atslēgas vārdi |
Produktu ģimenēm attīstīšana viesnīcu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Product Development Families Hotel |
Valoda |
eng |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.05.2012 17:23:14 |