Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Latvijas tūrisma mārketinga stratēģija Zviedrijas tirgum |
Title in English |
Latvian Tourism Marketing Strategy for the Swedish Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
K.Apkalns |
Reviewer |
A.Jakobsons |
Abstract |
Izstrādātā maģistra darba nosaukums ir “Produktu ģimenēm ar bērniem attīstīšana Latvijas viesnīcu industrijā” (jeb angliski - “Product Development for Families with Children in Latvian Hotel Industry”).
Maģistra darbā tiek meklēta nostāja un rīcību kopums no valsts puses, lai veicinātu produktu attīstīšanu un pielāgošanu ģimenēm ar bērniem Latvijas viesnīcās ar mērķi stiprināt Latvijas kā ģimenei draudzīga galamērķa pozīcijas tās augsti prioritārajos un prioritārajos ārvalstu tūrisma tirgos.
Galvenie avoti, kas izmatoti darba izstrādē, ir saistoša tūrisma un mārketinga literatūra, pētījumi, statistikas dati, intervijas ar nozares speciālistiem un interneta avoti, jo īpaši - pētot ārvalstu pieredzi.
Darbā ir 8 tabulas, 16 attēli un 7 pielikumi. Darbs rakstīts angļu valodā uz 86 lapaspusēm. |
Keywords |
Produktu ģimenēm attīstīšana viesnīcu |
Keywords in English |
Product Development Families Hotel |
Language |
eng |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
07.05.2012 17:23:14 |