Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju ietekmes novērtējums uz patērētāju uzvedību skaistumkopšanas nozarē Šrilankā
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Impact of Social Media on Consumer Behavior in the Beauty Industry in Sri Lanka
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Irēna Vaivode
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija Anotācija Edirisinghe, H. L. Sociālo mediju ietekmes uz patērētāju uzvedību skaistumkopšanas nozarē Šrilankā novērtējums: maģistra darbs / Edirisinghe, H. L., Vaivode, I. (2025). Rīga: RTU, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, profesionālā maģistra studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 93 lpp. Maģistra darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 93 lappuses, ieskaitot 10 attēlus, 22 tabulas un bibliogrāfiju – 62 avotus angļu valodā; darbam ir 9 pielikumi. Pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo mediju ietekmi uz patērētāju uzvedību skaistumkopšanas nozarē Šrilankā, izmantojot ceļa analīzi un apstiprinājuma faktoru analīzi (CFA), lai novērtētu galvenos ietekmējošos elementus. 1 Maģistra darba, daļa sniedz teorētisku ietvaru par patērētāju uzvedību, sociālo mediju mārketingu un ietekmētāju, tendenču un klientu iesaistes lomu pirkšanas lēmumu veidošanā. 2. daļā ir aprakstīta pētījuma metodoloģija, tostarp datu vākšanas metodes, izlases raksturojums un izmantotās analītiskās metodes, piemēram, ceļa analīze un klientu piesaistes analīze (CFA). 3. daļā ir aplūkoti empīriskā pētījuma rezultāti, izceļot piecus galvenos faktorus: sociālo mediju reklāma, elektroniskā mutvārdu reklāma (eWOM), sociālo mediju tendences, sociālo mediju ietekmētāji un klientu iesaiste. Secinājumi liecina, ka, lai gan sociālo mediju reklāmai ir ierobežota ietekme, eWOM, tendences un ietekmētāju mārketings būtiski ietekmē patērētāju lēmumus. Klientu iesaiste izrādījās visietekmīgākais faktors. Svarīgākie pētījuma secinājumi un ieteikumi ir šādi: • Klientu iesaistei ir visspēcīgākā pozitīvā ietekme uz patērētāju uzvedību. • Sociālo mediju stratēģijām vajadzētu dot priekšroku interaktīvam saturam un ietekmētāju sadarbībai. • Skaistumkopšanas nozares uzņēmumiem vajadzētu ieguldīt autentiskā eWOM un uz tendencēm balstītā mārketingā, lai uzlabotu patērētāju lojalitāti un zīmola uztveri. Atslēgvārdi: sociālo mediju reklāma, elektroniskā mutvārdu reklāma (eWOM), sociālo mediju ietekmētāji, klientu iesaiste, patērētāju uzvedība, skaistumkopšanas nozare.
Atslēgas vārdi sociālo mediju reklāma, elektroniskā mutvārdu reklāma (eWOM), sociālo mediju ietekmētāji, klientu iesaiste, patērētāju uzvedība, skaistumkopšanas nozare
Atslēgas vārdi angļu valodā Social Media Advertising, Electronic Word of Mouth (eWOM), Social Media Influencers, Customer Engagement, Consumer Behavior, Beauty Industry
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 20.05.2025 11:44:54