Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jaunuzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes projekts
Nosaukums angļu valodā Project on development of digital marketing strategy for startups
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Artūrs Bernovskis
Recenzents Līga Sproģe
Anotācija Sieriņš, K. (2025). Jaunuzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes projekts. Bakalaura darbs / Sieriņš, K., Bernovskis, A. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbūba un vadīšana”, 81 lpp. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā, to veido ievads un trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 11 attēli, 9 tabulas un 4 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 6 avoti latviešu valdoā un 49 avots angļu valodā. Darbam ir pievienoti 0 pielikumi. Pētījuma mērķis: Izstrādāt efektīvu un pielāgotu digitālā mārketinga stratēģiju, kas palīdzētu jaunuzņēmumiem uzlabot redzamību un sasniegt plašu mērķauditoriju. Pirmajā darba daļā tiek analizēts pētāmais uzņēmums SIA “Efectio”, tā darbības specifika, galvenie konkurenti, finansiālie ierobežojumi un veiktā mārketinga komunikācija. Tika apkopta informācija un dati no uzņēmuma iekšējiem resursiem, digitālajiem kanāliem un sarunas ar uzņēmuma vadītaju, papildus ieskata gūšanai uzņēmuma prioritātēs un procesos. Otrajā darba daļā tiek apkopoti pieejamie literatūras avoti un sekundārie dati, lai raksturotu jaunuzņēmumu specifiku, digitālā mārketinga būtību, aktuālajām digitālā mārketinga stratēģijām un to plānošanu. Īpaša uzmanība tika pievērsta klientu balstītam mārketingam, satura mārketingam un viedokļu līderībai, kā potenciālām pieejām, ko pielietot veidojot digitālā mārektinga stratēģiju priekš SIA “Efectio”. Trešajā darba daļā ir veikts 3 stratēģiju salīdzinājums un piedāvāta viena no tām, kā optimāla stratēģija un izveidots tās ieviešanas un satura plāns, aprēķinātas aptuvenās izmaksas. Beigās tiek aprakstīts process stratēģijas optimizēšanai un izvērtēti potenicālie riski. Nozīmīgākie rezultāti: Galvenie izaicinājumi ar kuriem saskaras jaunuzņēmumi digitālā mārketinga jomā ir ierobežoti finansiālie un laika resursi, zema atpazīstamība, augsta konkurence un nepieciešamība pēc personalizētas pieejas. Stratēģija, kas balstās uz klientu orientēta mārketinga un viedokļu līderības pieejām centrā ir piemērota uzņēmumiem, kas darbojas B2B tirgū un spēj pārvarēt minētos izaicinājumus. Izmantojot personalizētu saturu, mājaslapas optimizāciju personalizētu komunikāciju e-pastā un MI rīkus ir iespējams palielināt uzņēmuma kopējo redzamību digitālajos kanālos un pieaistīt vairāk klientus.
Atslēgas vārdi jaunuzņēmumi, digitālais mārketings, klientu piesaiste, B2B stratēģija, viedokļu līderība.
Atslēgas vārdi angļu valodā startups, digital marketing, customer acquisition, B2B strategy, thought leadership.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2025 19:49:04