Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Jaunuzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes projekts
Title in English Project on development of digital marketing strategy for startups
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Artūrs Bernovskis
Reviewer Līga Sproģe
Abstract Sieriņš, K. (2025). Jaunuzņēmumu digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes projekts. Bakalaura darbs / Sieriņš, K., Bernovskis, A. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbūba un vadīšana”, 81 lpp. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā, to veido ievads un trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 11 attēli, 9 tabulas un 4 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 6 avoti latviešu valdoā un 49 avots angļu valodā. Darbam ir pievienoti 0 pielikumi. Pētījuma mērķis: Izstrādāt efektīvu un pielāgotu digitālā mārketinga stratēģiju, kas palīdzētu jaunuzņēmumiem uzlabot redzamību un sasniegt plašu mērķauditoriju. Pirmajā darba daļā tiek analizēts pētāmais uzņēmums SIA “Efectio”, tā darbības specifika, galvenie konkurenti, finansiālie ierobežojumi un veiktā mārketinga komunikācija. Tika apkopta informācija un dati no uzņēmuma iekšējiem resursiem, digitālajiem kanāliem un sarunas ar uzņēmuma vadītaju, papildus ieskata gūšanai uzņēmuma prioritātēs un procesos. Otrajā darba daļā tiek apkopoti pieejamie literatūras avoti un sekundārie dati, lai raksturotu jaunuzņēmumu specifiku, digitālā mārketinga būtību, aktuālajām digitālā mārketinga stratēģijām un to plānošanu. Īpaša uzmanība tika pievērsta klientu balstītam mārketingam, satura mārketingam un viedokļu līderībai, kā potenciālām pieejām, ko pielietot veidojot digitālā mārektinga stratēģiju priekš SIA “Efectio”. Trešajā darba daļā ir veikts 3 stratēģiju salīdzinājums un piedāvāta viena no tām, kā optimāla stratēģija un izveidots tās ieviešanas un satura plāns, aprēķinātas aptuvenās izmaksas. Beigās tiek aprakstīts process stratēģijas optimizēšanai un izvērtēti potenicālie riski. Nozīmīgākie rezultāti: Galvenie izaicinājumi ar kuriem saskaras jaunuzņēmumi digitālā mārketinga jomā ir ierobežoti finansiālie un laika resursi, zema atpazīstamība, augsta konkurence un nepieciešamība pēc personalizētas pieejas. Stratēģija, kas balstās uz klientu orientēta mārketinga un viedokļu līderības pieejām centrā ir piemērota uzņēmumiem, kas darbojas B2B tirgū un spēj pārvarēt minētos izaicinājumus. Izmantojot personalizētu saturu, mājaslapas optimizāciju personalizētu komunikāciju e-pastā un MI rīkus ir iespējams palielināt uzņēmuma kopējo redzamību digitālajos kanālos un pieaistīt vairāk klientus.
Keywords jaunuzņēmumi, digitālais mārketings, klientu piesaiste, B2B stratēģija, viedokļu līderība.
Keywords in English startups, digital marketing, customer acquisition, B2B strategy, thought leadership.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 14.05.2025 19:49:04