| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Uzņēmuma saimnieciskās darbības pilnveides projekts |
| Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of company’s economic activity |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Normunds Balabka |
| Recenzents |
Karina Marinska |
| Anotācija |
Damroze-Sprunce, R. (2025). Uzņēmuma saimnieciskās darbības pilnveides projekts. Bakalaura darbs / Damroze-Sprunce, R. Rīga: RTU IEVF, baklaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 78 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 9 tabulas, 2 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 13 avoti latviešu, 52 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Pētījuma mērķis: ir izstrādāt SIA “AT Baltic” darbības pilnveides projektu, kas balstīts uz tirgus analīzi, uzņēmuma darbības un finanšu analīzes novērtējumu un mārketinga stratēģijas attīstību jauna tirgus apgūšanai.
Pirmajā darba daļā veikta detalizēta komerctransporta nozares analīze Eiropas Savienībā un Latvijā, izceļot galvenās tendences ilgtspējīgas mobilitātes attīstībā, kā arī izvērtēti SIA “AT Baltic” darbības virzieni, uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tostarp veikta SVID un PESTEL analīze.
Otrajā darba daļā aplūkoti jaunu tirgu meklēšanas un tirgus izpētes teorētiskie aspekti, analizētas mārketinga stratēģijas, segmentēšanas un pozicionēšanas principi, kā arī izvērtēta SVID analīzes loma stratēģiskajā plānošanā jauna tirgus apgūšanai.
Trešajā darba daļā izstrādāts uzņēmuma darbības pilnveides projekts, kurā iekļauts ieviešanas plāns, mārketinga aktivitātes, pārdošanas komandas izveide, servisa tīkla attīstība un finanšu aprēķini, novērtējot potenciālo ietekmi uz uzņēmuma saimniecisko darbību.
Nozīmīgākie rezultāti: identificēti uzņēmuma darbības ierobežojumi un izaugsmes iespējas, izstrādāts uz datiem balstīts attīstības plāns un piedāvāti konkrēti risinājumi, kas ļautu uzņēmumam paplašināties ilgtspējīga komerctransporta segmentā un palielināt konkurētspēju Latvijas tirgū. |
| Atslēgas vārdi |
komerctransports, elektrotransportlīdzekļi, tirgus analīze, mārketinga stratēģija, SVID analīze, uzņēmuma attīstība |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
commercial transport, electric vehicles, market analysis, marketing strategy, SWOT analysis, business development |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2025 11:01:06 |