| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Uzņēmuma saimnieciskās darbības pilnveides projekts |
| Title in English |
Project on improvement of company’s economic activity |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Normunds Balabka |
| Reviewer |
Karina Marinska |
| Abstract |
Damroze-Sprunce, R. (2025). Uzņēmuma saimnieciskās darbības pilnveides projekts. Bakalaura darbs / Damroze-Sprunce, R. Rīga: RTU IEVF, baklaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 78 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 9 tabulas, 2 formulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 13 avoti latviešu, 52 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Pētījuma mērķis: ir izstrādāt SIA “AT Baltic” darbības pilnveides projektu, kas balstīts uz tirgus analīzi, uzņēmuma darbības un finanšu analīzes novērtējumu un mārketinga stratēģijas attīstību jauna tirgus apgūšanai.
Pirmajā darba daļā veikta detalizēta komerctransporta nozares analīze Eiropas Savienībā un Latvijā, izceļot galvenās tendences ilgtspējīgas mobilitātes attīstībā, kā arī izvērtēti SIA “AT Baltic” darbības virzieni, uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tostarp veikta SVID un PESTEL analīze.
Otrajā darba daļā aplūkoti jaunu tirgu meklēšanas un tirgus izpētes teorētiskie aspekti, analizētas mārketinga stratēģijas, segmentēšanas un pozicionēšanas principi, kā arī izvērtēta SVID analīzes loma stratēģiskajā plānošanā jauna tirgus apgūšanai.
Trešajā darba daļā izstrādāts uzņēmuma darbības pilnveides projekts, kurā iekļauts ieviešanas plāns, mārketinga aktivitātes, pārdošanas komandas izveide, servisa tīkla attīstība un finanšu aprēķini, novērtējot potenciālo ietekmi uz uzņēmuma saimniecisko darbību.
Nozīmīgākie rezultāti: identificēti uzņēmuma darbības ierobežojumi un izaugsmes iespējas, izstrādāts uz datiem balstīts attīstības plāns un piedāvāti konkrēti risinājumi, kas ļautu uzņēmumam paplašināties ilgtspējīga komerctransporta segmentā un palielināt konkurētspēju Latvijas tirgū. |
| Keywords |
komerctransports, elektrotransportlīdzekļi, tirgus analīze, mārketinga stratēģija, SVID analīze, uzņēmuma attīstība |
| Keywords in English |
commercial transport, electric vehicles, market analysis, marketing strategy, SWOT analysis, business development |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
14.05.2025 11:01:06 |