| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
| Nosaukums |
Ilgtspējīga iepakojuma ietekme uz patērētāju uzvedību: Videi draudzīgu iepakojumu izvērtējums. |
| Nosaukums angļu valodā |
Impact of Sustainable Packaging on Consumer Behavior: Evaluating Eco-friendly Packaging Practices. |
| Struktūrvienība |
02C60 Rīgas Biznesa skola |
| Darba vadītājs |
Ronalds Cinks |
| Recenzents |
Katerina Čerņavska |
| Anotācija |
Ilgtspējība kļūst arvien aktuālāka tēma, tāpēc kompānijas saviem produktiem arvien vairāk veido ilgtspējīgākus iepakojumus un cenšas sasniegt paterētājus caur ilgtspējības faktoru. Lai gan ir pieejami dažādi raksti, grāmatas un citas platformas, kur var izprast, kas ir ilgtspējīgs iepakojums, daudzi cilvēki joprojām ne līdz galam spēj atšķirt ilgtspējīgu no neilgtspējīga iepakojuma. Šī pētījuma mērķis ir saprast, kā ilgtspējīgs iepakojums ietekmē patērētāju uzvedību, saprotot, vai apstiprinās hipotēze: Ilgtspējīga iepakojuma izmantošana pozitīvi ietekmē patērētāju uzvedību, paaugstinot pirkuma nodomus, kā arī ar eksperimenta iesaisti saprast, vai patērētāji labāk izvēlas ilgtspējīgu vai neilgtspējīgu iepakojumu starp dažādu iepakojumu veidiem.
Eksperimenta rezultāti norāda, ka ilgtspējīgs iepakojums neietekmē patērētāja uzvedību, apstiprinot iepriekš citu cilvēku veiktos pētījumus. Ka arī apstiprinās, ka ir citi faktori, kas ietekmē patērētājus iegādāties konkrēto iepakojumu. Nākamajos pētījumos ieteicams ir veikt analīzi par to, kas tieši ir vajadzīgs, lai ilgtspējīgs iepakojums tomēr ietekmētu patērētāju uzvedību, neatkarīgi no blakus faktoriem.
Atslēgvārdi: ilgtspējība, patērētājs, patērētāju uzvedība, pirkšanas nodomi, iepakojumu ietekme uz patērētājiem |
| Atslēgas vārdi |
ilgtspējība, patērētājs, patērētāju uzvedība, pirkšanas nodomi, iepakojumu ietekme uz patērētājiem |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
sustainability, consumer,consumer behavior, purchase intentions, the impact of packaging on consumers |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
13.04.2025 21:23:18 |