| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
| Nosaukums |
Monetāro stimulu un darbinieku atdeves savstarpējā ietekme. |
| Nosaukums angļu valodā |
The Relationship between Monetary Incentives and Employee Engagement. |
| Struktūrvienība |
02C60 Rīgas Biznesa skola |
| Darba vadītājs |
Ronalds Cinks |
| Recenzents |
William Christian Schaub |
| Anotācija |
Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt saistību starp monetārajiem stimuliem un darbinieku iesaisti. Pētījumā tika izmantota kvantitatīvas aptaujas pieeja, kurā tika iekļauti dati no 154 respondentiem no Kazahstānas, Latvijas, Ukrainas, Gruzijas un dažām citām valstīm. Rezultāti atklāj, ka monetārie stimuli stimulē visus trīs galvenos darbinieku iesaistes aspektus: sparīgumu, veltīšanos un iegrimšanu. Bakalaura darbs definē, ka labākā darbinieku iesaistes stratēģiju prakse ir tāda, kurā gan monetārie, gan nemonetārie motivatori tiek izmantoti līdzsvarotā veidā. Turklāt, ņemot vērā prakses ieteikumus, var redzēt, ka ir svarīgi ieviest monetāro stimulu sistēmu, vienlaikus piedāvājot profesionālās izaugsmes un atzinības iespējas, kas būtu iekšējais motivators. Pētījuma izlase var nebūt pilnībā reprezentatīva attiecībā uz iedzīvotāju skaitu, un dati tika vākti šķērsgriezumā. |
| Atslēgas vārdi |
monetārie stimuli, darbinieku iesaiste, sparīgums, veltīšanās, iegrimšana, iekšējie un ārējie motivatori. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
monetary incentives, employee engagement, vigor, dedication, absorption, intrinsic and extrinsic motivators. |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
13.04.2025 16:20:30 |