Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Monetāro stimulu un darbinieku atdeves savstarpējā ietekme.
Title in English The Relationship between Monetary Incentives and Employee Engagement.
Department Riga Business School
Scientific advisor Ronalds Cinks
Reviewer William Christian Schaub
Abstract Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt saistību starp monetārajiem stimuliem un darbinieku iesaisti. Pētījumā tika izmantota kvantitatīvas aptaujas pieeja, kurā tika iekļauti dati no 154 respondentiem no Kazahstānas, Latvijas, Ukrainas, Gruzijas un dažām citām valstīm. Rezultāti atklāj, ka monetārie stimuli stimulē visus trīs galvenos darbinieku iesaistes aspektus: sparīgumu, veltīšanos un iegrimšanu. Bakalaura darbs definē, ka labākā darbinieku iesaistes stratēģiju prakse ir tāda, kurā gan monetārie, gan nemonetārie motivatori tiek izmantoti līdzsvarotā veidā. Turklāt, ņemot vērā prakses ieteikumus, var redzēt, ka ir svarīgi ieviest monetāro stimulu sistēmu, vienlaikus piedāvājot profesionālās izaugsmes un atzinības iespējas, kas būtu iekšējais motivators. Pētījuma izlase var nebūt pilnībā reprezentatīva attiecībā uz iedzīvotāju skaitu, un dati tika vākti šķērsgriezumā.
Keywords monetārie stimuli, darbinieku iesaiste, sparīgums, veltīšanās, iegrimšana, iekšējie un ārējie motivatori.
Keywords in English monetary incentives, employee engagement, vigor, dedication, absorption, intrinsic and extrinsic motivators.
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 13.04.2025 16:20:30