Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Ģeomātika
Nosaukums Kartes modelēšanā priekš FPS datorspēlēm, izmantojot 3D punktu mākoņa datus.
Nosaukums angļu valodā Map modeling for FPS computer games using 3D point cloud data.
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs Liene Role
Recenzents Rinalds Smilga
Anotācija Pētāmās darba tēmas nosaukums ir “Kartes modelēšanā priekš FPS žanra datorspēlēm, izmantojot 3D punktu mākoņa datus”. Ar šo tēmu vēlos paplašināt 3D punktu mākoņa datu izmantošanas iespējas ne tikai būvniecībā, arhitektūrā un t.l. sfēras, bet arī informācijas un izklaides sektorā. Balstoties uz darba autora veiktās aptaujas rezultātiem, virtuālās pasaules modelēšanai izvēlēta Valve izstrādātā datorspēle, kas ir viena no populārākiem pasaule FPS žanra - Counter Strike 2. Ar AS “Virši-A” atļauju, par digitāla dvīņa izveidošanas paņemta degvielas uzpildās stacijā Aizkraukles rajonā. AS “Virši-A” pārstāvis atļāva objekta izmantošanu modelēšanai ar nosacījumu, ka netiek izmantota uzņēmuma mediju atribūtika. Ja aplūkojam šo darbu no finansiālā viedokļa, idejas rentabilitāte ir ļoti zema un šauri fokusēta. Iemesls tam ne tikai, ka nav vienota un optimāla risinājuma, kas samazinātu izmaksas un paātrināt pārdošanai piemērota galaprodukta ražošanu, kā arī tas, ka interese par šo produktu ir ļoti maza un specifiska.
Atslēgas vārdi FPS, 3D punktu makoni, LIDAR, Kartešana
Atslēgas vārdi angļu valodā FPS, 3D point cloud, LIDAR, Mapping
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2025 22:47:22