Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ģeomātika |
Nosaukums |
Kartes modelēšanā priekš FPS datorspēlēm, izmantojot 3D punktu mākoņa datus. |
Nosaukums angļu valodā |
Map modeling for FPS computer games using 3D point cloud data. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Liene Role |
Recenzents |
Rinalds Smilga |
Anotācija |
Pētāmās darba tēmas nosaukums ir “Kartes modelēšanā priekš FPS žanra
datorspēlēm, izmantojot 3D punktu mākoņa datus”. Ar šo tēmu vēlos paplašināt 3D
punktu mākoņa datu izmantošanas iespējas ne tikai būvniecībā, arhitektūrā un t.l.
sfēras, bet arī informācijas un izklaides sektorā.
Balstoties uz darba autora veiktās aptaujas rezultātiem, virtuālās pasaules
modelēšanai izvēlēta Valve izstrādātā datorspēle, kas ir viena no populārākiem pasaule
FPS žanra - Counter Strike 2. Ar AS “Virši-A” atļauju, par digitāla dvīņa izveidošanas
paņemta degvielas uzpildās stacijā Aizkraukles rajonā. AS “Virši-A” pārstāvis atļāva
objekta izmantošanu modelēšanai ar nosacījumu, ka netiek izmantota uzņēmuma
mediju atribūtika. Ja aplūkojam šo darbu no finansiālā viedokļa, idejas rentabilitāte ir
ļoti zema un šauri fokusēta. Iemesls tam ne tikai, ka nav vienota un optimāla risinājuma,
kas samazinātu izmaksas un paātrināt pārdošanai piemērota galaprodukta ražošanu, kā
arī tas, ka interese par šo produktu ir ļoti maza un specifiska. |
Atslēgas vārdi |
FPS, 3D punktu makoni, LIDAR, Kartešana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
FPS, 3D point cloud, LIDAR, Mapping |
Valoda |
lv |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.01.2025 22:47:22 |