Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā laikmetā Indijā
Nosaukums angļu valodā Research of Content Marketing Strategies in the Digital Age in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Bakalaura darba autors: Riddhi Patel Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asistents prof., Dr. oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā laikmetā Indijā Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem un pielikuma. Diplomdarbs sastāv no 66 lapām, 3 attēliem, 12 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 54 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma mērķis ir analizēt satura mārketinga stratēģijas digitālajā laikmetā Indijā, koncentrējoties uz to efektivitāti un ietekmi uz patērētāju iesaistīšanos. Pētījuma jautājums ir šāds: kā satura mārketinga stratēģijas ietekmē patērētāju uzvedību un iesaistīšanos Indijas digitālajā vidē? Bakalaura darba galvenie rezultāti liecina, ka lokalizētas un kultūrai atbilstošas satura mārketinga stratēģijas efektīvi uzlabo patērētāju iesaisti Indijas daudzveidīgajā tirgū. Izglītojošais saturs būtiski ietekmē pirkuma lēmumus, savukārt personalizēts un interaktīvs saturs veicina zīmola lojalitāti un patērētāju atzinību, bet tieši neveicina pārdošanu. Šo pieeju apvienošana nodrošina līdzsvarotu un efektīvu satura mārketinga stratēģiju. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Riddhi, P., Andersone, I. (2025). Satura mārketinga stratēģiju izpēte digitālajā laikmetā Indijā, Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 66 lpp
Atslēgas vārdi Satura mārketings, Digitālais laikmets, Patērētāju iesaiste, Mārketinga stratēģijas, Indija
Atslēgas vārdi angļu valodā Content Marketing, Digital Age, Consumer Engagement, Marketing Strategies, India
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2025 18:20:34