Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā laikmetā Indijā |
Title in English |
Research of Content Marketing Strategies in the Digital Age in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Jekaterina Vozņuka |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Riddhi Patel
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asistents prof., Dr. oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā
laikmetā Indijā
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un
praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem un pielikuma. Diplomdarbs sastāv no 66
lapām, 3 attēliem, 12 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 54 avoti angļu
valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma mērķis ir analizēt satura mārketinga
stratēģijas digitālajā laikmetā Indijā, koncentrējoties uz to efektivitāti un ietekmi uz patērētāju
iesaistīšanos. Pētījuma jautājums ir šāds: kā satura mārketinga stratēģijas ietekmē patērētāju
uzvedību un iesaistīšanos Indijas digitālajā vidē? Bakalaura darba galvenie rezultāti liecina, ka
lokalizētas un kultūrai atbilstošas satura mārketinga stratēģijas efektīvi uzlabo patērētāju iesaisti
Indijas daudzveidīgajā tirgū. Izglītojošais saturs būtiski ietekmē pirkuma lēmumus, savukārt
personalizēts un interaktīvs saturs veicina zīmola lojalitāti un patērētāju atzinību, bet tieši
neveicina pārdošanu. Šo pieeju apvienošana nodrošina līdzsvarotu un efektīvu satura
mārketinga stratēģiju.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Riddhi, P., Andersone, I. (2025). Satura
mārketinga stratēģiju izpēte digitālajā laikmetā Indijā, Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF,
akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 66 lpp |
Keywords |
Satura mārketings, Digitālais laikmets, Patērētāju iesaiste, Mārketinga stratēģijas, Indija |
Keywords in English |
Content Marketing, Digital Age, Consumer Engagement, Marketing Strategies, India |
Language |
lv |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
14.01.2025 18:20:34 |