Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā laikmetā Indijā
Title in English Research of Content Marketing Strategies in the Digital Age in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Jekaterina Vozņuka
Abstract Bakalaura darba autors: Riddhi Patel Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asistents prof., Dr. oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Pētījums par satura mārketinga stratēģijām digitālajā laikmetā Indijā Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem un pielikuma. Diplomdarbs sastāv no 66 lapām, 3 attēliem, 12 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 54 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma mērķis ir analizēt satura mārketinga stratēģijas digitālajā laikmetā Indijā, koncentrējoties uz to efektivitāti un ietekmi uz patērētāju iesaistīšanos. Pētījuma jautājums ir šāds: kā satura mārketinga stratēģijas ietekmē patērētāju uzvedību un iesaistīšanos Indijas digitālajā vidē? Bakalaura darba galvenie rezultāti liecina, ka lokalizētas un kultūrai atbilstošas satura mārketinga stratēģijas efektīvi uzlabo patērētāju iesaisti Indijas daudzveidīgajā tirgū. Izglītojošais saturs būtiski ietekmē pirkuma lēmumus, savukārt personalizēts un interaktīvs saturs veicina zīmola lojalitāti un patērētāju atzinību, bet tieši neveicina pārdošanu. Šo pieeju apvienošana nodrošina līdzsvarotu un efektīvu satura mārketinga stratēģiju. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Riddhi, P., Andersone, I. (2025). Satura mārketinga stratēģiju izpēte digitālajā laikmetā Indijā, Bakalaura darbs. Rīga: RTU, IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 66 lpp
Keywords Satura mārketings, Digitālais laikmets, Patērētāju iesaiste, Mārketinga stratēģijas, Indija
Keywords in English Content Marketing, Digital Age, Consumer Engagement, Marketing Strategies, India
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 14.01.2025 18:20:34