Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the Impact of Digital Marketing on Brand Awareness in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristaps Freimanis |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma: Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas satur ievadu, teorētisko un praktisko daļu, secinājumus un priekšlikumus. Darbā ir 69 lappuses, 29 attēli un 3 tabulas. Literatūras un resursu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā analizēta digitālā mārketinga ietekme uz preču un pakalpojumu zīmola atpazīstamību Indijas Keralas tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sabu, Dhiraj., Andersone, Ieva. (2025).
Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 55 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, zīmola atpazīstamība, bizness, reklāma, veicināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital Marketing, Brand Awareness, Business, Advertising, Promotion |
Valoda |
eng |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2025 01:11:50 |