Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā
Nosaukums angļu valodā Research on the Impact of Digital Marketing on Brand Awareness in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Kristaps Freimanis
Anotācija Bakalaura darba tēma: Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas satur ievadu, teorētisko un praktisko daļu, secinājumus un priekšlikumus. Darbā ir 69 lappuses, 29 attēli un 3 tabulas. Literatūras un resursu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā analizēta digitālā mārketinga ietekme uz preču un pakalpojumu zīmola atpazīstamību Indijas Keralas tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sabu, Dhiraj., Andersone, Ieva. (2025). Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 55 lpp.
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, zīmola atpazīstamība, bizness, reklāma, veicināšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital Marketing, Brand Awareness, Business, Advertising, Promotion
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 11.01.2025 01:11:50