Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā
Title in English Research on the Impact of Digital Marketing on Brand Awareness in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Kristaps Freimanis
Abstract Bakalaura darba tēma: Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas satur ievadu, teorētisko un praktisko daļu, secinājumus un priekšlikumus. Darbā ir 69 lappuses, 29 attēli un 3 tabulas. Literatūras un resursu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā analizēta digitālā mārketinga ietekme uz preču un pakalpojumu zīmola atpazīstamību Indijas Keralas tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sabu, Dhiraj., Andersone, Ieva. (2025). Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 55 lpp.
Keywords Digitālais mārketings, zīmola atpazīstamība, bizness, reklāma, veicināšana
Keywords in English Digital Marketing, Brand Awareness, Business, Advertising, Promotion
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 11.01.2025 01:11:50