Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā |
Title in English |
Research on the Impact of Digital Marketing on Brand Awareness in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristaps Freimanis |
Abstract |
Bakalaura darba tēma: Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tas satur ievadu, teorētisko un praktisko daļu, secinājumus un priekšlikumus. Darbā ir 69 lappuses, 29 attēli un 3 tabulas. Literatūras un resursu sarakstā iekļauti 42 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā analizēta digitālā mārketinga ietekme uz preču un pakalpojumu zīmola atpazīstamību Indijas Keralas tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Sabu, Dhiraj., Andersone, Ieva. (2025).
Pētījums par digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola atpazīstamību Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 55 lpp. |
Keywords |
Digitālais mārketings, zīmola atpazīstamība, bizness, reklāma, veicināšana |
Keywords in English |
Digital Marketing, Brand Awareness, Business, Advertising, Promotion |
Language |
eng |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
11.01.2025 01:11:50 |