Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā
Nosaukums angļu valodā Research on the Impact of Ecommerce on the Development of Small and Medium Sized Enterprises in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Ilze Judrupa
Anotācija Darba nosaukums: Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā. Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 0 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 57 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā ir vekta kvantitatīvā izpēte, un tā mērķis bija noskaidrot, e-komercijas lomu MVU izaugsmē Indijā. Dati tika apkopoti no MVU īpašniekiem un e-komercijas speciālistiem, docētājiem un akadēmiķu aizpildītajām anketām ar Google Forms palīdzību. Aptauja tika izplatīta, izmantojot tiešsaistes līdzekļus, tostarp Facebook, LinkedIn, WhatsApp, e-pastu. Aptaujā piedalījās 209 respondenti. Aptaujas rezultāti liecina, ka e-komercija ietekmē MVU zīmola atpazīstamību (64%) un ieiešanu pasaules tirgū (60%), tāpēc e-komercija var palielināt konkurētspēju un pārklājumu. E-komercija ir arī veicinājusi iedzīvotāju zemākas pieskaitāmās izmaksas un uzlabojusi MVU loģistiku (51%), stimulējusi produktu inovācijas (54%) un digitālo maksājumu attīstību MVU (55%), tādējādi uzlabojot darbības efektivitāti.
Atslēgas vārdi Mazie un vidējie uzņēmumi, attīstība, ietekme, Indija, e-komercija
Atslēgas vārdi angļu valodā Small and medium sized enterprises, Development, Impacts, India, e-commerce
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 11.01.2025 00:13:49