Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā
Title in English Research on the Impact of Ecommerce on the Development of Small and Medium Sized Enterprises in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Ilze Judrupa
Abstract Darba nosaukums: Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā. Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 0 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 57 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā ir vekta kvantitatīvā izpēte, un tā mērķis bija noskaidrot, e-komercijas lomu MVU izaugsmē Indijā. Dati tika apkopoti no MVU īpašniekiem un e-komercijas speciālistiem, docētājiem un akadēmiķu aizpildītajām anketām ar Google Forms palīdzību. Aptauja tika izplatīta, izmantojot tiešsaistes līdzekļus, tostarp Facebook, LinkedIn, WhatsApp, e-pastu. Aptaujā piedalījās 209 respondenti. Aptaujas rezultāti liecina, ka e-komercija ietekmē MVU zīmola atpazīstamību (64%) un ieiešanu pasaules tirgū (60%), tāpēc e-komercija var palielināt konkurētspēju un pārklājumu. E-komercija ir arī veicinājusi iedzīvotāju zemākas pieskaitāmās izmaksas un uzlabojusi MVU loģistiku (51%), stimulējusi produktu inovācijas (54%) un digitālo maksājumu attīstību MVU (55%), tādējādi uzlabojot darbības efektivitāti.
Keywords Mazie un vidējie uzņēmumi, attīstība, ietekme, Indija, e-komercija
Keywords in English Small and medium sized enterprises, Development, Impacts, India, e-commerce
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 11.01.2025 00:13:49