Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā |
Title in English |
Research on the Impact of Ecommerce on the Development of Small and Medium Sized Enterprises in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Ilze Judrupa |
Abstract |
Darba nosaukums: Pētījums par e-komercijas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā.
Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 0 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 57 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šajā pētījumā ir vekta kvantitatīvā izpēte, un tā mērķis bija noskaidrot, e-komercijas lomu MVU izaugsmē Indijā. Dati tika apkopoti no MVU īpašniekiem un e-komercijas speciālistiem, docētājiem un akadēmiķu aizpildītajām anketām ar Google Forms palīdzību. Aptauja tika izplatīta, izmantojot tiešsaistes līdzekļus, tostarp Facebook, LinkedIn, WhatsApp, e-pastu. Aptaujā piedalījās 209 respondenti. Aptaujas rezultāti liecina, ka e-komercija ietekmē MVU zīmola atpazīstamību (64%) un ieiešanu pasaules tirgū (60%), tāpēc e-komercija var palielināt konkurētspēju un pārklājumu. E-komercija ir arī veicinājusi iedzīvotāju zemākas pieskaitāmās izmaksas un uzlabojusi MVU loģistiku (51%), stimulējusi produktu inovācijas (54%) un digitālo maksājumu attīstību MVU (55%), tādējādi uzlabojot darbības efektivitāti. |
Keywords |
Mazie un vidējie uzņēmumi, attīstība, ietekme, Indija, e-komercija |
Keywords in English |
Small and medium sized enterprises, Development, Impacts, India, e-commerce |
Language |
eng |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
11.01.2025 00:13:49 |