Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par sociālo mediju mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Indijā
Nosaukums angļu valodā Research on the Impact of Social Media Marketing on Consumer Buying Behaviour in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Maija Šenfelde
Anotācija Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir analizēti ar pirkšanas lēmuma pieņemšanu un sociālo tīklu ietekmi saistītie teorētiskie aspekti. Ar aptaujas palīdzību tiek noteikts kā sociālo mediju platformas ietekmē patērētāju izvēles, zīmola uztveri un pirkšanas uzvedību. Bakalaura darbs ir tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, un pielikuma. Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām, 15 attēliem, 7 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 31 avoti angļu valodā.
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: Sociālie tīkli, patērētāju uzvedība, pirkuma lēmums, ietekme, mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Social Networking, Consumer Behavior, Purchase Decision, Influence, Marketing
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 10.01.2025 12:41:57