Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par sociālo mediju mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the Impact of Social Media Marketing on Consumer Buying Behaviour in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Maija Šenfelde |
Anotācija |
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir analizēti ar pirkšanas lēmuma
pieņemšanu un sociālo tīklu ietekmi saistītie teorētiskie aspekti. Ar aptaujas palīdzību tiek
noteikts kā sociālo mediju platformas ietekmē patērētāju izvēles, zīmola uztveri un pirkšanas
uzvedību.
Bakalaura darbs ir tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem
un priekšlikumiem, un pielikuma. Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām, 15 attēliem, 7 tabulām.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 31 avoti angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgas vārdi: Sociālie tīkli, patērētāju uzvedība, pirkuma lēmums, ietekme, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: Social Networking, Consumer Behavior, Purchase Decision, Influence, Marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2025 12:41:57 |