Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par sociālo mediju mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Indijā |
Title in English |
Research on the Impact of Social Media Marketing on Consumer Buying Behaviour in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Maija Šenfelde |
Abstract |
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir analizēti ar pirkšanas lēmuma
pieņemšanu un sociālo tīklu ietekmi saistītie teorētiskie aspekti. Ar aptaujas palīdzību tiek
noteikts kā sociālo mediju platformas ietekmē patērētāju izvēles, zīmola uztveri un pirkšanas
uzvedību.
Bakalaura darbs ir tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem
un priekšlikumiem, un pielikuma. Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām, 15 attēliem, 7 tabulām.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 31 avoti angļu valodā. |
Keywords |
Atslēgas vārdi: Sociālie tīkli, patērētāju uzvedība, pirkuma lēmums, ietekme, mārketings |
Keywords in English |
Keywords: Social Networking, Consumer Behavior, Purchase Decision, Influence, Marketing |
Language |
eng |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
10.01.2025 12:41:57 |