Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par sociālo mediju mārketinga ietekmi uz patērētāju pirkšanas paradumiem Indijā
Title in English Research on the Impact of Social Media Marketing on Consumer Buying Behaviour in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Maija Šenfelde
Abstract Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir analizēti ar pirkšanas lēmuma pieņemšanu un sociālo tīklu ietekmi saistītie teorētiskie aspekti. Ar aptaujas palīdzību tiek noteikts kā sociālo mediju platformas ietekmē patērētāju izvēles, zīmola uztveri un pirkšanas uzvedību. Bakalaura darbs ir tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, un pielikuma. Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām, 15 attēliem, 7 tabulām. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 31 avoti angļu valodā.
Keywords Atslēgas vārdi: Sociālie tīkli, patērētāju uzvedība, pirkuma lēmums, ietekme, mārketings
Keywords in English Keywords: Social Networking, Consumer Behavior, Purchase Decision, Influence, Marketing
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 10.01.2025 12:41:57