Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mārketinga stratēģijām automobīļu nozarē Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Research of Marketing Strategies in the Automobile Industry in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Jekaterina Vozņuka |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums: Pētījums par mārketinga stratēģijām automobīļu nozarē Indijā.
Noslēguma darbs rakstīts ir uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 35 attēli, 1 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Svarīgākie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir analizēt mārketinga stratēģiju ietekmi Indijas automobiļu sektorā. Sekundāro datu vākšana tika veikta, izmantojot literatūras apskatu, un primāro datu vākšana, izmantojot aptaujas anketu. Savākto datu diagramma un skaitlisks attēlojums ir attēlots ar aprakstošo analīzi. Šī analīze atklāja aptaujas atbilžu procentuālo daļu,kas ietekmē mārketinga stratēģijas, piemēram, zīmola pozicionēšanu (58%), pārdošanu (57%), izplatību tirgū (36%), automobiļu inovācijas (58%), digitālās platformas (29%), ilgtspējību. (28%), zīmola tēls (42%), pirkuma lēmums (35%), zīmola lojalitāte (33%). Šie rezultāti veicināja stratēģiskā modeļa izstrādi, kas sniedz ieteikumus nepilnību uzlabošanai.Saskaņā ar šajā pētījumā sniegto informāciju ir skaidrs, ka mārketinga metodēm ir galvenā loma, ietekmējot uztveri par produktiem un to pirkšanas ātrumu. Tas palīdz uzlabot Indijas automobiļu nozares mārketinga stratēģijas. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģijas, automobiļu rūpniecība, Indija, kvantitatīvā analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategies, automobile industry, India, quantitative analysis and impacts |
Valoda |
eng |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2025 18:25:51 |