Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par mārketinga stratēģijām automobīļu nozarē Indijā |
Title in English |
Research of Marketing Strategies in the Automobile Industry in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inga Eriņa |
Reviewer |
Jekaterina Vozņuka |
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums: Pētījums par mārketinga stratēģijām automobīļu nozarē Indijā.
Noslēguma darbs rakstīts ir uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 35 attēli, 1 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Svarīgākie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir analizēt mārketinga stratēģiju ietekmi Indijas automobiļu sektorā. Sekundāro datu vākšana tika veikta, izmantojot literatūras apskatu, un primāro datu vākšana, izmantojot aptaujas anketu. Savākto datu diagramma un skaitlisks attēlojums ir attēlots ar aprakstošo analīzi. Šī analīze atklāja aptaujas atbilžu procentuālo daļu,kas ietekmē mārketinga stratēģijas, piemēram, zīmola pozicionēšanu (58%), pārdošanu (57%), izplatību tirgū (36%), automobiļu inovācijas (58%), digitālās platformas (29%), ilgtspējību. (28%), zīmola tēls (42%), pirkuma lēmums (35%), zīmola lojalitāte (33%). Šie rezultāti veicināja stratēģiskā modeļa izstrādi, kas sniedz ieteikumus nepilnību uzlabošanai.Saskaņā ar šajā pētījumā sniegto informāciju ir skaidrs, ka mārketinga metodēm ir galvenā loma, ietekmējot uztveri par produktiem un to pirkšanas ātrumu. Tas palīdz uzlabot Indijas automobiļu nozares mārketinga stratēģijas. |
Keywords |
Mārketinga stratēģijas, automobiļu rūpniecība, Indija, kvantitatīvā analīze |
Keywords in English |
Marketing strategies, automobile industry, India, quantitative analysis and impacts |
Language |
eng |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
09.01.2025 18:25:51 |