Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģijas projektu vadība |
Nosaukums |
Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas |
Nosaukums angļu valodā |
Recommendations for Implementing Airline Self-service Solutions |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Rūta Pirta |
Recenzents |
Jānis Grabis |
Anotācija |
Klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstība kļūst arvien aktuālāka aviācijas nozarē, jo pasažieru prasības pēc ērtas un efektīvas apkalpošanas pieaug, vienlaikus pieaugot arī konkurencei un digitālās transformācijas nozīmei. Maģistra darba “Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas” mērķis ir izpētīt klientu pašapkalpošanās sistēmu uzlabošanas iespējas aviācijas nozarē, analizējot aviācijas uzņēmumu digitalizācijas izaicinājumus un sniedzot praktiskus ieteikumus sistēmu efektivitātes un lietotāju apmierinātības paaugstināšanai. Pētījums koncentrējas uz vidēja lieluma lidsabiedrības gadījuma izpēti, apvienojot risinājumu arhitektūras un nozarei specifiskas atziņas , kas ietver klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstības tendences aviācijas nozarē, mantoto sistēmu izaicinājumu pārvarēšanu, digitālās transformācijas ietekmi uz rezervāciju un operāciju pārvaldību, kā arī regulatīvo prasību ieviešanu, apvienojot tās ar zinātniskās un profesionālās literatūras apskatu. Darba rezultāti ietver konkrētas rekomendācijas pašapkalpošanās sistēmu modernizēšanai, inovatīvu tehnoloģiju integrēšanai un darbības procesu uzlabošanai. Šie atklājumi ir paredzēti, lai palīdzētu Lidsabiedrībai veicināt digitālās pārveides iniciatīvas, vienlaikus nodrošinot sistēmu, kas piemērojama līdzīgām organizācijām. Darba apjoms ir 146 lpp., 27 tabulas, 31 attēls un izmantoti 135 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
pašapkalpošanās tehnoloģijas, digitālā transformācija, aviācija, klientu apmierinātība, sistēmu integrācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
self-service technologies, digital transformation, aviation, customer satisfaction, system integration |
Valoda |
lv |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2025 16:01:53 |