Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģijas projektu vadība
Nosaukums Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas
Nosaukums angļu valodā Recommendations for Implementing Airline Self-service Solutions
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Rūta Pirta
Recenzents Jānis Grabis
Anotācija Klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstība kļūst arvien aktuālāka aviācijas nozarē, jo pasažieru prasības pēc ērtas un efektīvas apkalpošanas pieaug, vienlaikus pieaugot arī konkurencei un digitālās transformācijas nozīmei. Maģistra darba “Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas” mērķis ir izpētīt klientu pašapkalpošanās sistēmu uzlabošanas iespējas aviācijas nozarē, analizējot aviācijas uzņēmumu digitalizācijas izaicinājumus un sniedzot praktiskus ieteikumus sistēmu efektivitātes un lietotāju apmierinātības paaugstināšanai. Pētījums koncentrējas uz vidēja lieluma lidsabiedrības gadījuma izpēti, apvienojot risinājumu arhitektūras un nozarei specifiskas atziņas , kas ietver klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstības tendences aviācijas nozarē, mantoto sistēmu izaicinājumu pārvarēšanu, digitālās transformācijas ietekmi uz rezervāciju un operāciju pārvaldību, kā arī regulatīvo prasību ieviešanu, apvienojot tās ar zinātniskās un profesionālās literatūras apskatu. Darba rezultāti ietver konkrētas rekomendācijas pašapkalpošanās sistēmu modernizēšanai, inovatīvu tehnoloģiju integrēšanai un darbības procesu uzlabošanai. Šie atklājumi ir paredzēti, lai palīdzētu Lidsabiedrībai veicināt digitālās pārveides iniciatīvas, vienlaikus nodrošinot sistēmu, kas piemērojama līdzīgām organizācijām. Darba apjoms ir 146 lpp., 27 tabulas, 31 attēls un izmantoti 135 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi pašapkalpošanās tehnoloģijas, digitālā transformācija, aviācija, klientu apmierinātība, sistēmu integrācija
Atslēgas vārdi angļu valodā self-service technologies, digital transformation, aviation, customer satisfaction, system integration
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2025 16:01:53