Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Information Technology Project Management
Title in original language Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas
Title in English Recommendations for Implementing Airline Self-service Solutions
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Rūta Pirta
Reviewer Jānis Grabis
Abstract Klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstība kļūst arvien aktuālāka aviācijas nozarē, jo pasažieru prasības pēc ērtas un efektīvas apkalpošanas pieaug, vienlaikus pieaugot arī konkurencei un digitālās transformācijas nozīmei. Maģistra darba “Lidsabiedrības pašapkalpošanās risinājumu ieviešanas rekomendācijas” mērķis ir izpētīt klientu pašapkalpošanās sistēmu uzlabošanas iespējas aviācijas nozarē, analizējot aviācijas uzņēmumu digitalizācijas izaicinājumus un sniedzot praktiskus ieteikumus sistēmu efektivitātes un lietotāju apmierinātības paaugstināšanai. Pētījums koncentrējas uz vidēja lieluma lidsabiedrības gadījuma izpēti, apvienojot risinājumu arhitektūras un nozarei specifiskas atziņas , kas ietver klientu pašapkalpošanās sistēmu attīstības tendences aviācijas nozarē, mantoto sistēmu izaicinājumu pārvarēšanu, digitālās transformācijas ietekmi uz rezervāciju un operāciju pārvaldību, kā arī regulatīvo prasību ieviešanu, apvienojot tās ar zinātniskās un profesionālās literatūras apskatu. Darba rezultāti ietver konkrētas rekomendācijas pašapkalpošanās sistēmu modernizēšanai, inovatīvu tehnoloģiju integrēšanai un darbības procesu uzlabošanai. Šie atklājumi ir paredzēti, lai palīdzētu Lidsabiedrībai veicināt digitālās pārveides iniciatīvas, vienlaikus nodrošinot sistēmu, kas piemērojama līdzīgām organizācijām. Darba apjoms ir 146 lpp., 27 tabulas, 31 attēls un izmantoti 135 informācijas avoti.
Keywords pašapkalpošanās tehnoloģijas, digitālā transformācija, aviācija, klientu apmierinātība, sistēmu integrācija
Keywords in English self-service technologies, digital transformation, aviation, customer satisfaction, system integration
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 09.01.2025 16:01:53