Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
Mākslīgā intelekta ietekme uz sociālo mēdiju tirgus attīstību |
Nosaukums angļu valodā |
The impact of artificial intelligence on social media market development |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Regina Veckalne |
Recenzents |
Leonards Budņiks |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek analizēts, kā mākslīgais intelekts ietekmē sociālo mediju tirgus attīstību, uzlabojot mārketinga efektivitāti, lietotāju iesaisti un ekonomisko izaugsmi, veicinot inovatīvu pielietojumu. Darbā uzsvērtas galvenās mākslīgā intelekta metodoloģijas un attīstības tendences, piemēram, ģeneratīvais mākslīgais intelekts, kā arī aplūkotas ētikas un datu privātuma problēmas. Sīkāk analizēti galveno platformu gadījumu pētījumi, īpašu uzmanību pievēršot tam, kādas iespējas mākslīgais intelekts sniedz satura veidošanā, mērķtiecīgā reklamēšanā un patērētāju uzvedības transformācijā. Pētījums sniedz praktiskus ieteikumus par mākslīgā intelekta atbildīgu izmantošanu, lai veicinātu inovācijas un ilgtspējīgu attīstību sociālo mediju tirgū. |
Atslēgas vārdi |
Generatīvais mākslīgais intelekts, ekonomiskā ietekme, mākslīgais intelekts, patērētāju uzvedība, sociālo mediju tirgus. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Artificial Intelligence, Consumer Behavior, Economic Impact, Generative AI, Social Media Market. |
Valoda |
eng |
Gads |
2025 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2025 23:36:13 |