Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Economics
Title in original language Mākslīgā intelekta ietekme uz sociālo mēdiju tirgus attīstību
Title in English The impact of artificial intelligence on social media market development
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Regina Veckalne
Reviewer Leonards Budņiks
Abstract Bakalaura darbā tiek analizēts, kā mākslīgais intelekts ietekmē sociālo mediju tirgus attīstību, uzlabojot mārketinga efektivitāti, lietotāju iesaisti un ekonomisko izaugsmi, veicinot inovatīvu pielietojumu. Darbā uzsvērtas galvenās mākslīgā intelekta metodoloģijas un attīstības tendences, piemēram, ģeneratīvais mākslīgais intelekts, kā arī aplūkotas ētikas un datu privātuma problēmas. Sīkāk analizēti galveno platformu gadījumu pētījumi, īpašu uzmanību pievēršot tam, kādas iespējas mākslīgais intelekts sniedz satura veidošanā, mērķtiecīgā reklamēšanā un patērētāju uzvedības transformācijā. Pētījums sniedz praktiskus ieteikumus par mākslīgā intelekta atbildīgu izmantošanu, lai veicinātu inovācijas un ilgtspējīgu attīstību sociālo mediju tirgū.
Keywords Generatīvais mākslīgais intelekts, ekonomiskā ietekme, mākslīgais intelekts, patērētāju uzvedība, sociālo mediju tirgus.
Keywords in English Artificial Intelligence, Consumer Behavior, Economic Impact, Generative AI, Social Media Market.
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 08.01.2025 23:36:13