Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Economics |
Title in original language |
Mākslīgā intelekta ietekme uz sociālo mēdiju tirgus attīstību |
Title in English |
The impact of artificial intelligence on social media market development |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Regina Veckalne |
Reviewer |
Leonards Budņiks |
Abstract |
Bakalaura darbā tiek analizēts, kā mākslīgais intelekts ietekmē sociālo mediju tirgus attīstību, uzlabojot mārketinga efektivitāti, lietotāju iesaisti un ekonomisko izaugsmi, veicinot inovatīvu pielietojumu. Darbā uzsvērtas galvenās mākslīgā intelekta metodoloģijas un attīstības tendences, piemēram, ģeneratīvais mākslīgais intelekts, kā arī aplūkotas ētikas un datu privātuma problēmas. Sīkāk analizēti galveno platformu gadījumu pētījumi, īpašu uzmanību pievēršot tam, kādas iespējas mākslīgais intelekts sniedz satura veidošanā, mērķtiecīgā reklamēšanā un patērētāju uzvedības transformācijā. Pētījums sniedz praktiskus ieteikumus par mākslīgā intelekta atbildīgu izmantošanu, lai veicinātu inovācijas un ilgtspējīgu attīstību sociālo mediju tirgū. |
Keywords |
Generatīvais mākslīgais intelekts, ekonomiskā ietekme, mākslīgais intelekts, patērētāju uzvedība, sociālo mediju tirgus. |
Keywords in English |
Artificial Intelligence, Consumer Behavior, Economic Impact, Generative AI, Social Media Market. |
Language |
eng |
Year |
2025 |
Date and time of uploading |
08.01.2025 23:36:13 |