Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos” (“Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems–Māli 0,693 km")
Nosaukums angļu valodā "Methods for determining the anchorage and overlap length of steel reinforcement in various generations of Eurocodes" ("Gauja bridge on the road V415 Lejasciems–Māli 0,693 km")
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs Verners Straupe
Recenzents Ilze Paeglīte
Anotācija Bakalaura darbs “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos”. Darbs izstrādāts atbilstoši darba uzdevumam. Šajā darbā veikti teorētiski aprēķini. Lai spētu salīdzināt tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaiduma garumus, bakalaura darba pētnieciskajā daļā ir aplūkotas un salīdzinātas prasības abu paaudžu Eirokodeksos. Pētnieciskajā daļā ir noteikti teorētiskie pārlaidumu garumi un tie salīdzināti. Izmantojot pētnieciskās daļas aprēķinus, izdarīti secinājumi par apstākļiem, kas ietekmē stiegrojuma pārlaiduma garumu atbilstoši dažādiem standartiem un veikts rezultātu salīdzinājums. Secinājumos iekļautas atziņas no stiegras izraušanas testiem. Inženierprojekts “Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems-Māli 0.693 km” paredz Gaujas tilta uz autoceļa V415 Lejasciems – Māli pārbūves projekta izstrādi. Projektā paredzēta tilta un pieeju pārbūve, kopējais ceļa posma garums sastāda nepilnus 114 metrus. Izstrādājot inženierprojektu, ievēroti Latvijas valsts standarti, būvnormatīvi un citi tiltu projektēšanā saistīti normatīvie akti un vadlīnijas. Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms: ▪ 142 lpp izpētes un aprēķinu daļa; ▪ 11 lpp. rasējumi
Atslēgas vārdi tērauda stiegrojums, pārlaidums, enkurojums
Atslēgas vārdi angļu valodā steel reinforcement, overlap, anchorage
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 20.12.2024 00:11:16