Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos” (“Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems–Māli 0,693 km") |
Nosaukums angļu valodā |
"Methods for determining the anchorage and overlap length of steel reinforcement in various generations of Eurocodes" ("Gauja bridge on the road V415 Lejasciems–Māli 0,693 km") |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Verners Straupe |
Recenzents |
Ilze Paeglīte |
Anotācija |
Bakalaura darbs “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas
metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos”. Darbs izstrādāts atbilstoši darba uzdevumam. Šajā
darbā veikti teorētiski aprēķini.
Lai spētu salīdzināt tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaiduma garumus, bakalaura
darba pētnieciskajā daļā ir aplūkotas un salīdzinātas prasības abu paaudžu Eirokodeksos.
Pētnieciskajā daļā ir noteikti teorētiskie pārlaidumu garumi un tie salīdzināti.
Izmantojot pētnieciskās daļas aprēķinus, izdarīti secinājumi par apstākļiem, kas ietekmē
stiegrojuma pārlaiduma garumu atbilstoši dažādiem standartiem un veikts rezultātu
salīdzinājums. Secinājumos iekļautas atziņas no stiegras izraušanas testiem.
Inženierprojekts “Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems-Māli 0.693 km” paredz Gaujas
tilta uz autoceļa V415 Lejasciems – Māli pārbūves projekta izstrādi. Projektā paredzēta tilta un
pieeju pārbūve, kopējais ceļa posma garums sastāda nepilnus 114 metrus.
Izstrādājot inženierprojektu, ievēroti Latvijas valsts standarti, būvnormatīvi un citi tiltu
projektēšanā saistīti normatīvie akti un vadlīnijas.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms:
▪ 142 lpp izpētes un aprēķinu daļa;
▪ 11 lpp. rasējumi |
Atslēgas vārdi |
tērauda stiegrojums, pārlaidums, enkurojums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
steel reinforcement, overlap, anchorage |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.12.2024 00:11:16 |