Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
“Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos” (“Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems–Māli 0,693 km") |
Title in English |
"Methods for determining the anchorage and overlap length of steel reinforcement in various generations of Eurocodes" ("Gauja bridge on the road V415 Lejasciems–Māli 0,693 km") |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
Verners Straupe |
Reviewer |
Ilze Paeglīte |
Abstract |
Bakalaura darbs “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas
metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos”. Darbs izstrādāts atbilstoši darba uzdevumam. Šajā
darbā veikti teorētiski aprēķini.
Lai spētu salīdzināt tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaiduma garumus, bakalaura
darba pētnieciskajā daļā ir aplūkotas un salīdzinātas prasības abu paaudžu Eirokodeksos.
Pētnieciskajā daļā ir noteikti teorētiskie pārlaidumu garumi un tie salīdzināti.
Izmantojot pētnieciskās daļas aprēķinus, izdarīti secinājumi par apstākļiem, kas ietekmē
stiegrojuma pārlaiduma garumu atbilstoši dažādiem standartiem un veikts rezultātu
salīdzinājums. Secinājumos iekļautas atziņas no stiegras izraušanas testiem.
Inženierprojekts “Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems-Māli 0.693 km” paredz Gaujas
tilta uz autoceļa V415 Lejasciems – Māli pārbūves projekta izstrādi. Projektā paredzēta tilta un
pieeju pārbūve, kopējais ceļa posma garums sastāda nepilnus 114 metrus.
Izstrādājot inženierprojektu, ievēroti Latvijas valsts standarti, būvnormatīvi un citi tiltu
projektēšanā saistīti normatīvie akti un vadlīnijas.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms:
▪ 142 lpp izpētes un aprēķinu daļa;
▪ 11 lpp. rasējumi |
Keywords |
tērauda stiegrojums, pārlaidums, enkurojums |
Keywords in English |
steel reinforcement, overlap, anchorage |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
20.12.2024 00:11:16 |