Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos” (“Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems–Māli 0,693 km")
Title in English "Methods for determining the anchorage and overlap length of steel reinforcement in various generations of Eurocodes" ("Gauja bridge on the road V415 Lejasciems–Māli 0,693 km")
Department Faculty Of Civil And Mehanical Engineering
Scientific advisor Verners Straupe
Reviewer Ilze Paeglīte
Abstract Bakalaura darbs “Tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaidumu garuma noteikšanas metodes dažādu paaudžu Eirokodeksos”. Darbs izstrādāts atbilstoši darba uzdevumam. Šajā darbā veikti teorētiski aprēķini. Lai spētu salīdzināt tērauda stiegrojuma enkurošanas un pārlaiduma garumus, bakalaura darba pētnieciskajā daļā ir aplūkotas un salīdzinātas prasības abu paaudžu Eirokodeksos. Pētnieciskajā daļā ir noteikti teorētiskie pārlaidumu garumi un tie salīdzināti. Izmantojot pētnieciskās daļas aprēķinus, izdarīti secinājumi par apstākļiem, kas ietekmē stiegrojuma pārlaiduma garumu atbilstoši dažādiem standartiem un veikts rezultātu salīdzinājums. Secinājumos iekļautas atziņas no stiegras izraušanas testiem. Inženierprojekts “Gaujas tilts autoceļa V415 Lejasciems-Māli 0.693 km” paredz Gaujas tilta uz autoceļa V415 Lejasciems – Māli pārbūves projekta izstrādi. Projektā paredzēta tilta un pieeju pārbūve, kopējais ceļa posma garums sastāda nepilnus 114 metrus. Izstrādājot inženierprojektu, ievēroti Latvijas valsts standarti, būvnormatīvi un citi tiltu projektēšanā saistīti normatīvie akti un vadlīnijas. Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms: ▪ 142 lpp izpētes un aprēķinu daļa; ▪ 11 lpp. rasējumi
Keywords tērauda stiegrojums, pārlaidums, enkurojums
Keywords in English steel reinforcement, overlap, anchorage
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 20.12.2024 00:11:16