Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Skolotājs
Nosaukums Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs
Nosaukums angļu valodā Digital teaching tools and aids for reading skills improvement in Mathematics lessons for grades 5-7
Struktūrvienība 0R300 Izglītības, valodu un sociālo tehnoloģiju centrs
Darba vadītājs Dina Barute
Recenzents Ārija Kolosova
Anotācija Darba autors: Vita Zemele Darba tēma: Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Skolotājs (matemātikas skolotājs) Darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.educ. Dina Barute Darba apjoms: 41 lpp, 11 pielikumi Atslēgas vārdi: digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas Pētījuma mērķis: Izpētīt teorētiskās atziņas par lasītprasmi, digitālajiem mācību līdzekļiem un rīkiem, skolēnu digitālajām prasmēm un skolotāju lomu digitālo rīku izmantošanā, kā arī pētīt lasītprasmes uzlabošanas iespējas, izmantojot mācību procesā digitālos mācību līdzekļus 5. - 7. klases skolēniem. Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no četrām nodaļām, kurās aprakstīta lasītprasme mācību procesā, skolēnu digitālās prasmes, skolotāju loma digitālo mācību līdzekļu izmantošanā un digitālo mācību līdzekļu izmantošanas iespējas matemātikas stundās. Empīriskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija, tā norise, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām, mācību procesā izmantojot digitālos mācību līdzekļus 5. – 7. klases skolēniem. Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes – literatūras izpēte un analīze, empīriskās izpētes metodes – praktiskais pētījums, informācijas apstrādes un analīzes metodes, skolotāju intervijas. Darba rezultāti: Analizētas teorētiskās atziņas, apkopoti un analizēti praktiskā pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām matemātikas stundās. Darba izmantojamība: Apkopotās teorētiskās atziņas un pētījumā iegūtos rezultātus un secinājumus var izmantot pedagoģijas studenti un skolu matemātikas skolotāji.
Atslēgas vārdi digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas
Atslēgas vārdi angļu valodā digital teaching aids, digital tools, reading literacy, digital skills of students, teacher’s digital competence, mathematics lessons
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 29.11.2024 13:28:35