Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Skolotājs |
Nosaukums |
Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs |
Nosaukums angļu valodā |
Digital teaching tools and aids for reading skills improvement in Mathematics lessons for grades 5-7 |
Struktūrvienība |
0R300 Izglītības, valodu un sociālo tehnoloģiju centrs |
Darba vadītājs |
Dina Barute |
Recenzents |
Ārija Kolosova |
Anotācija |
Darba autors: Vita Zemele
Darba tēma: Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Skolotājs (matemātikas skolotājs)
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.educ. Dina Barute
Darba apjoms: 41 lpp, 11 pielikumi
Atslēgas vārdi: digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas
Pētījuma mērķis: Izpētīt teorētiskās atziņas par lasītprasmi, digitālajiem mācību līdzekļiem un rīkiem, skolēnu digitālajām prasmēm un skolotāju lomu digitālo rīku izmantošanā, kā arī pētīt lasītprasmes uzlabošanas iespējas, izmantojot mācību procesā digitālos mācību līdzekļus 5. - 7. klases skolēniem.
Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no četrām nodaļām, kurās aprakstīta lasītprasme mācību procesā, skolēnu digitālās prasmes, skolotāju loma digitālo mācību līdzekļu izmantošanā un digitālo mācību līdzekļu izmantošanas iespējas matemātikas stundās. Empīriskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija, tā norise, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām, mācību procesā izmantojot digitālos mācību līdzekļus 5. – 7. klases skolēniem.
Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes – literatūras izpēte un analīze, empīriskās izpētes metodes – praktiskais pētījums, informācijas apstrādes un analīzes metodes, skolotāju intervijas.
Darba rezultāti: Analizētas teorētiskās atziņas, apkopoti un analizēti praktiskā pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām matemātikas stundās.
Darba izmantojamība: Apkopotās teorētiskās atziņas un pētījumā iegūtos rezultātus un secinājumus var izmantot pedagoģijas studenti un skolu matemātikas skolotāji. |
Atslēgas vārdi |
digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital teaching aids, digital tools, reading literacy, digital skills of students, teacher’s digital competence, mathematics lessons |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.11.2024 13:28:35 |