Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
|
Title in original language |
Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs |
Title in English |
Digital teaching tools and aids for reading skills improvement in Mathematics lessons for grades 5-7 |
Department |
|
Scientific advisor |
Dina Barute |
Reviewer |
Ārija Kolosova |
Abstract |
Darba autors: Vita Zemele
Darba tēma: Digitālie mācību līdzekļi un rīki lasītprasmes uzlabošanai matemātikas stundās 5. - 7. klasēs
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Skolotājs (matemātikas skolotājs)
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.educ. Dina Barute
Darba apjoms: 41 lpp, 11 pielikumi
Atslēgas vārdi: digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas
Pētījuma mērķis: Izpētīt teorētiskās atziņas par lasītprasmi, digitālajiem mācību līdzekļiem un rīkiem, skolēnu digitālajām prasmēm un skolotāju lomu digitālo rīku izmantošanā, kā arī pētīt lasītprasmes uzlabošanas iespējas, izmantojot mācību procesā digitālos mācību līdzekļus 5. - 7. klases skolēniem.
Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa sastāv no četrām nodaļām, kurās aprakstīta lasītprasme mācību procesā, skolēnu digitālās prasmes, skolotāju loma digitālo mācību līdzekļu izmantošanā un digitālo mācību līdzekļu izmantošanas iespējas matemātikas stundās. Empīriskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija, tā norise, apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām, mācību procesā izmantojot digitālos mācību līdzekļus 5. – 7. klases skolēniem.
Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes – literatūras izpēte un analīze, empīriskās izpētes metodes – praktiskais pētījums, informācijas apstrādes un analīzes metodes, skolotāju intervijas.
Darba rezultāti: Analizētas teorētiskās atziņas, apkopoti un analizēti praktiskā pētījuma rezultāti par lasītprasmes uzlabošanas iespējām matemātikas stundās.
Darba izmantojamība: Apkopotās teorētiskās atziņas un pētījumā iegūtos rezultātus un secinājumus var izmantot pedagoģijas studenti un skolu matemātikas skolotāji. |
Keywords |
digitālie mācību līdzekļi, digitālie rīki, lasītprasme, skolēnu digitālās prasmes, skolotāja digitālā pratība, matemātikas stundas |
Keywords in English |
digital teaching aids, digital tools, reading literacy, digital skills of students, teacher’s digital competence, mathematics lessons |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
29.11.2024 13:28:35 |