Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Sākumizglītības skolotājs
Nosaukums Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā
Nosaukums angļu valodā Inclusion of rer-emigrant children in primary school
Struktūrvienība 0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Darba vadītājs Lāsma Latsone
Recenzents Santa Striguna
Anotācija Darba autors: Kristīne Mincāne Darba temats: Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs (-a): Dr.phil. asoc.prof. Lāsma Latsone Darba apjoms: 54 lapaspuses, 16 attēli, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja Pētījuma mērķis: Izpētīt un izzināt reemigrantu bērnu iekļaušanas iespējas sākumskolā, pievēršot uzmanību lasītprasmes un rakstītprasmes apguvei, un izstrādāt metodisko materiālu pedagogu atbalstam darbā ar reemigrantu bērniem. Darba saturs: Ievads, 3 teorētiskās nodaļas un 5 apakšnodaļas, 1 empīriskā pētījuma nodaļa un 4 apakšnodaļas, diskusija par pētījumā iegūtajiem datiem, secinājumi, ieteikumi, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi. Pētījuma metodes: Teorētiskās pētījuma metodes – literatūras analīze; empīriskās pētījuma metodes – aptauja, intervija, fokusgrupas diskusija Darba rezultāti: Apkopots teorētiskais materiāls un veikts praktisks pētījums par reemigrantu bērnu iekļaušanu sākumskolā. Izstrādāts informatīvais materiāls pedagogiem darbā ar reemigrantu bērniem. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pedagogi, pedagoģijas programmu studenti un skolēnu vecāki
Atslēgas vārdi reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja
Atslēgas vārdi angļu valodā re-emigrants, socialization, Latvian language, literacy, learning methods, personalized approach
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.11.2024 16:35:15