Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Sākumizglītības skolotājs |
Nosaukums |
Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā |
Nosaukums angļu valodā |
Inclusion of rer-emigrant children in primary school |
Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
Darba vadītājs |
Lāsma Latsone |
Recenzents |
Santa Striguna |
Anotācija |
Darba autors: Kristīne Mincāne
Darba temats: Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs (-a): Dr.phil. asoc.prof. Lāsma Latsone
Darba apjoms: 54 lapaspuses, 16 attēli, 4 pielikumi.
Atslēgas vārdi: reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja
Pētījuma mērķis: Izpētīt un izzināt reemigrantu bērnu iekļaušanas iespējas sākumskolā, pievēršot uzmanību lasītprasmes un rakstītprasmes apguvei, un izstrādāt metodisko materiālu pedagogu atbalstam darbā ar reemigrantu bērniem.
Darba saturs: Ievads, 3 teorētiskās nodaļas un 5 apakšnodaļas, 1 empīriskā pētījuma nodaļa un 4 apakšnodaļas, diskusija par pētījumā iegūtajiem datiem, secinājumi, ieteikumi, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi.
Pētījuma metodes: Teorētiskās pētījuma metodes – literatūras analīze; empīriskās pētījuma metodes – aptauja, intervija, fokusgrupas diskusija
Darba rezultāti: Apkopots teorētiskais materiāls un veikts praktisks pētījums par reemigrantu bērnu iekļaušanu sākumskolā. Izstrādāts informatīvais materiāls pedagogiem darbā ar reemigrantu bērniem.
Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pedagogi, pedagoģijas programmu studenti un skolēnu vecāki |
Atslēgas vārdi |
reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
re-emigrants, socialization, Latvian language, literacy, learning methods, personalized approach |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.11.2024 16:35:15 |