Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā
Title in English Inclusion of rer-emigrant children in primary school
Department Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Scientific advisor Lāsma Latsone
Reviewer Santa Striguna
Abstract Darba autors: Kristīne Mincāne Darba temats: Reemigrantu bērnu iekļaušana sākumskolā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs (-a): Dr.phil. asoc.prof. Lāsma Latsone Darba apjoms: 54 lapaspuses, 16 attēli, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja Pētījuma mērķis: Izpētīt un izzināt reemigrantu bērnu iekļaušanas iespējas sākumskolā, pievēršot uzmanību lasītprasmes un rakstītprasmes apguvei, un izstrādāt metodisko materiālu pedagogu atbalstam darbā ar reemigrantu bērniem. Darba saturs: Ievads, 3 teorētiskās nodaļas un 5 apakšnodaļas, 1 empīriskā pētījuma nodaļa un 4 apakšnodaļas, diskusija par pētījumā iegūtajiem datiem, secinājumi, ieteikumi, izmantotās literatūras saraksts, pielikumi. Pētījuma metodes: Teorētiskās pētījuma metodes – literatūras analīze; empīriskās pētījuma metodes – aptauja, intervija, fokusgrupas diskusija Darba rezultāti: Apkopots teorētiskais materiāls un veikts praktisks pētījums par reemigrantu bērnu iekļaušanu sākumskolā. Izstrādāts informatīvais materiāls pedagogiem darbā ar reemigrantu bērniem. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pedagogi, pedagoģijas programmu studenti un skolēnu vecāki
Keywords reemigranti, socializēšanās, latviešu valoda, lasītprasme, rakstītprasme, mācību metodes, personalizēta pieeja
Keywords in English re-emigrants, socialization, Latvian language, literacy, learning methods, personalized approach
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 28.11.2024 16:35:15