Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Sākumizglītības skolotājs
Nosaukums Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē
Nosaukums angļu valodā Promoting literacy for students with learning difficulties in the 3rd-4th grade
Struktūrvienība 0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Darba vadītājs Lāsma Latsone
Recenzents Santa Striguna
Anotācija Anotācija Darba autors: Elīna Rozenfelde Darba tēma: Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē. Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Asoc. Prof. Lāsma Latsone, Ph.D Darba apjoms: 44 lpp. ar pielikumiem. Atslēgas vārdi: lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana. Pētījuma mērķis: 1. Identificēt lasītprasmes apgūšanas grūtības un šķēršļus; 2. Izvērtēt efektīvus veidus un metodes, kā atbalstīt lasītprasmi; 3. Atklāt un noformulēt stratēģijas un resursus, kas ir uzskatāmi par visefektīvākajiem lasītprasmes abgūšanā. Pētījuma metodes: Literatūras analīze, anketēšana un intervijas, novērošana, datu analīze. Darba rezultāti: Veiktā pētījuma rezultāti apstiprina, ka skolēnam pielāgotas pedagoģiskās metodes un diferencēta pieeja mācību stundās, veicina skolēnu ar mācīšanās grūtībām lasītprasmes attīstību. Darba izmantojamība: Bakalaura darbs var kalpot kā metodiskie norādījumi vecākiem un pedogiem lasītprasmes veicināšanas darbā ar 3.-4. klases skolēniem, kuriem ir mācīšanās grūtības. Darbā izklāstītās metodes un stratēģijas palīdzēs pedagogiem izvēlēties efektīvas pieejas, lai veicinātu lasītpratību, un pielāgot mācību materiālus atbilstoši skolēnu vajadzībām.
Atslēgas vārdi lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana
Atslēgas vārdi angļu valodā reading literacy, learning difficulties, individual approach, multisensory strategies, curriculum adaptation, use of technology
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.11.2024 15:29:57