Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē
Title in English Promoting literacy for students with learning difficulties in the 3rd-4th grade
Department Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Scientific advisor Lāsma Latsone
Reviewer Santa Striguna
Abstract Anotācija Darba autors: Elīna Rozenfelde Darba tēma: Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē. Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Asoc. Prof. Lāsma Latsone, Ph.D Darba apjoms: 44 lpp. ar pielikumiem. Atslēgas vārdi: lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana. Pētījuma mērķis: 1. Identificēt lasītprasmes apgūšanas grūtības un šķēršļus; 2. Izvērtēt efektīvus veidus un metodes, kā atbalstīt lasītprasmi; 3. Atklāt un noformulēt stratēģijas un resursus, kas ir uzskatāmi par visefektīvākajiem lasītprasmes abgūšanā. Pētījuma metodes: Literatūras analīze, anketēšana un intervijas, novērošana, datu analīze. Darba rezultāti: Veiktā pētījuma rezultāti apstiprina, ka skolēnam pielāgotas pedagoģiskās metodes un diferencēta pieeja mācību stundās, veicina skolēnu ar mācīšanās grūtībām lasītprasmes attīstību. Darba izmantojamība: Bakalaura darbs var kalpot kā metodiskie norādījumi vecākiem un pedogiem lasītprasmes veicināšanas darbā ar 3.-4. klases skolēniem, kuriem ir mācīšanās grūtības. Darbā izklāstītās metodes un stratēģijas palīdzēs pedagogiem izvēlēties efektīvas pieejas, lai veicinātu lasītpratību, un pielāgot mācību materiālus atbilstoši skolēnu vajadzībām.
Keywords lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana
Keywords in English reading literacy, learning difficulties, individual approach, multisensory strategies, curriculum adaptation, use of technology
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 28.11.2024 15:29:57