Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
|
Title in original language |
Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē |
Title in English |
Promoting literacy for students with learning difficulties in the 3rd-4th grade |
Department |
Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
Scientific advisor |
Lāsma Latsone |
Reviewer |
Santa Striguna |
Abstract |
Anotācija
Darba autors: Elīna Rozenfelde
Darba tēma: Lasītpratības veicināšana skolēniem ar mācīšanās grūtībām 3.-4.klasē.
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs: Asoc. Prof. Lāsma Latsone, Ph.D
Darba apjoms: 44 lpp. ar pielikumiem.
Atslēgas vārdi: lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana.
Pētījuma mērķis:
1. Identificēt lasītprasmes apgūšanas grūtības un šķēršļus;
2. Izvērtēt efektīvus veidus un metodes, kā atbalstīt lasītprasmi;
3. Atklāt un noformulēt stratēģijas un resursus, kas ir uzskatāmi par visefektīvākajiem lasītprasmes abgūšanā.
Pētījuma metodes: Literatūras analīze, anketēšana un intervijas, novērošana, datu analīze.
Darba rezultāti: Veiktā pētījuma rezultāti apstiprina, ka skolēnam pielāgotas pedagoģiskās metodes un diferencēta pieeja mācību stundās, veicina skolēnu ar mācīšanās grūtībām lasītprasmes attīstību.
Darba izmantojamība: Bakalaura darbs var kalpot kā metodiskie norādījumi vecākiem un pedogiem lasītprasmes veicināšanas darbā ar 3.-4. klases skolēniem, kuriem ir mācīšanās grūtības. Darbā izklāstītās metodes un stratēģijas palīdzēs pedagogiem izvēlēties efektīvas pieejas, lai veicinātu lasītpratību, un pielāgot mācību materiālus atbilstoši skolēnu vajadzībām. |
Keywords |
lasītpratība, mācīšanās grūtības, individuāla pieeja, multisensorās stratēģijas, mācību programmas pielāgošana, tehnoloģiju izmantošana |
Keywords in English |
reading literacy, learning difficulties, individual approach, multisensory strategies, curriculum adaptation, use of technology |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
28.11.2024 15:29:57 |