Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Sākumizglītības skolotājs |
Nosaukums |
Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3.klasē |
Nosaukums angļu valodā |
Pedagogical use of fairytales to promote students social skills in classes 1-3 |
Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
Darba vadītājs |
Alīda Samuseviča |
Recenzents |
Lāsma Latsone |
Anotācija |
Darba autore: Ērika Konceviča
Darba temats: Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3. klasē
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. prof. Alīda Samuseviča
Darba apjoms: 40 lpp., 7 attēli, 6 tabulas, 35 izmantotās literatūras avoti, 7 pielikumi.
Atslēgas vārdi: jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums.
Pētījuma mērķis: Izpētīt un analizēt pasaku pedagoģiskā pielietojuma iespējas un to ietekmi uz jaunākā skolas vecuma skolēnu emocionālo un sociālo attīstību, piedāvājot rekomendācijas pasaku efektīvai izmantošanai mācību procesā.
Darba saturs: Darbs sastāv no četrām nodaļām.
1.
Jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstības un sociālo prasmju raksturojums.
2.
Pasaku terapijas elementu pielietojuma pedagoģiskās iespējas
3.
Pasaku terapijas elementu piemērotība 1.–3. klašu skolēnu izglītības procesam
4.
Pasaku pedagoģisko iespēju empīriskā izpēte skolēnu sociālo prasmju sekmēšanā
Pētījuma metodes: Literatūras analīze, dokumentu analīze, skolēnu novērošana, pedagogu anketēšana, datu statistiskā apstrāde.
Darba rezultāti: Izstrādāti secinājumi par pasaku pielietojuma potenciālu jaunākā skolas vecuma skolēnu mācību procesā, kā skolotāji var efektīvi iesaistīt pasaku pielietojumu pedagoģiskajā procesā.
Darba izmantojamība: Ieteicams pedagogiem un studentiem, jo pasakas un ar tām saistītas aktivitātes piedāvā iespēju integrēt dažādus mācību procesus un sasniegt vairākus izglītības mērķus. |
Atslēgas vārdi |
jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
younger school-age students, social skills, pedagogical process, creative thinking, use of fairytales. |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.11.2024 12:02:43 |