Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Sākumizglītības skolotājs
Nosaukums Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3.klasē
Nosaukums angļu valodā Pedagogical use of fairytales to promote students social skills in classes 1-3
Struktūrvienība 0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Darba vadītājs Alīda Samuseviča
Recenzents Lāsma Latsone
Anotācija Darba autore: Ērika Konceviča Darba temats: Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3. klasē Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. prof. Alīda Samuseviča Darba apjoms: 40 lpp., 7 attēli, 6 tabulas, 35 izmantotās literatūras avoti, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums. Pētījuma mērķis: Izpētīt un analizēt pasaku pedagoģiskā pielietojuma iespējas un to ietekmi uz jaunākā skolas vecuma skolēnu emocionālo un sociālo attīstību, piedāvājot rekomendācijas pasaku efektīvai izmantošanai mācību procesā. Darba saturs: Darbs sastāv no četrām nodaļām. 1. Jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstības un sociālo prasmju raksturojums. 2. Pasaku terapijas elementu pielietojuma pedagoģiskās iespējas 3. Pasaku terapijas elementu piemērotība 1.–3. klašu skolēnu izglītības procesam 4. Pasaku pedagoģisko iespēju empīriskā izpēte skolēnu sociālo prasmju sekmēšanā Pētījuma metodes: Literatūras analīze, dokumentu analīze, skolēnu novērošana, pedagogu anketēšana, datu statistiskā apstrāde. Darba rezultāti: Izstrādāti secinājumi par pasaku pielietojuma potenciālu jaunākā skolas vecuma skolēnu mācību procesā, kā skolotāji var efektīvi iesaistīt pasaku pielietojumu pedagoģiskajā procesā. Darba izmantojamība: Ieteicams pedagogiem un studentiem, jo pasakas un ar tām saistītas aktivitātes piedāvā iespēju integrēt dažādus mācību procesus un sasniegt vairākus izglītības mērķus.
Atslēgas vārdi jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums.
Atslēgas vārdi angļu valodā younger school-age students, social skills, pedagogical process, creative thinking, use of fairytales.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.11.2024 12:02:43