Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
|
Title in original language |
Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3.klasē |
Title in English |
Pedagogical use of fairytales to promote students social skills in classes 1-3 |
Department |
Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
Scientific advisor |
Alīda Samuseviča |
Reviewer |
Lāsma Latsone |
Abstract |
Darba autore: Ērika Konceviča
Darba temats: Pasaku pedagoģiskais pielietojums skolēnu sociālo prasmju sekmēšanai 1.-3. klasē
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. prof. Alīda Samuseviča
Darba apjoms: 40 lpp., 7 attēli, 6 tabulas, 35 izmantotās literatūras avoti, 7 pielikumi.
Atslēgas vārdi: jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums.
Pētījuma mērķis: Izpētīt un analizēt pasaku pedagoģiskā pielietojuma iespējas un to ietekmi uz jaunākā skolas vecuma skolēnu emocionālo un sociālo attīstību, piedāvājot rekomendācijas pasaku efektīvai izmantošanai mācību procesā.
Darba saturs: Darbs sastāv no četrām nodaļām.
1.
Jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstības un sociālo prasmju raksturojums.
2.
Pasaku terapijas elementu pielietojuma pedagoģiskās iespējas
3.
Pasaku terapijas elementu piemērotība 1.–3. klašu skolēnu izglītības procesam
4.
Pasaku pedagoģisko iespēju empīriskā izpēte skolēnu sociālo prasmju sekmēšanā
Pētījuma metodes: Literatūras analīze, dokumentu analīze, skolēnu novērošana, pedagogu anketēšana, datu statistiskā apstrāde.
Darba rezultāti: Izstrādāti secinājumi par pasaku pielietojuma potenciālu jaunākā skolas vecuma skolēnu mācību procesā, kā skolotāji var efektīvi iesaistīt pasaku pielietojumu pedagoģiskajā procesā.
Darba izmantojamība: Ieteicams pedagogiem un studentiem, jo pasakas un ar tām saistītas aktivitātes piedāvā iespēju integrēt dažādus mācību procesus un sasniegt vairākus izglītības mērķus. |
Keywords |
jaunākā skolas vecuma skolēni, sociālās prasmes, pedagoģiskais process, radošā domāšana, pasaku pielietojums. |
Keywords in English |
younger school-age students, social skills, pedagogical process, creative thinking, use of fairytales. |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
28.11.2024 12:02:43 |