Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Sākumizglītības skolotājs
Nosaukums Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas metodes mācību procesā sākumskolā
Nosaukums angļu valodā Methods of integrating students with attention deficit and hyperactivity syndrome into the learning process in primary school
Struktūrvienība 0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Darba vadītājs Ārija Kolosova
Recenzents Lāsma Latsone
Anotācija Darba autors: Kristena Ābele Darba tēma: Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas metodes mācību procesā sākumskolā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Dr.hst.doc. Ārija Kolosova Darba apjoms: 48lpp. Atslēgas vārdi: Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša vide, sākumskola. Pētījuma mērķis: Izpētīt integrēšanas metodes un iespējas skolēniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu sākumskolā. Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes, aptauja un intervija Darba izmantojamība: Apkopotā informācija var tikt izmantota kā uzziņas materiāls pedagogiem darbā ar skolēniem, kuriem ir uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms.
Atslēgas vārdi Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša vide, sākumskola.
Atslēgas vārdi angļu valodā Attention, intehration methods, attention deficit, learning process, safe environment, primary school.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.11.2024 11:21:50