| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Sākumizglītības skolotājs |
| Nosaukums |
Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas metodes mācību procesā sākumskolā |
| Nosaukums angļu valodā |
Methods of integrating students with attention deficit and hyperactivity syndrome into the learning process in primary school |
| Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
| Darba vadītājs |
Ārija Kolosova |
| Recenzents |
Lāsma Latsone |
| Anotācija |
Darba autors: Kristena Ābele
Darba tēma: Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas
metodes mācību procesā sākumskolā
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs: Dr.hst.doc. Ārija Kolosova
Darba apjoms: 48lpp.
Atslēgas vārdi: Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša
vide, sākumskola.
Pētījuma mērķis: Izpētīt integrēšanas metodes un iespējas skolēniem ar uzmanības deficīta
un hiperaktivitātes sindromu sākumskolā.
Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes, aptauja un intervija
Darba izmantojamība: Apkopotā informācija var tikt izmantota kā uzziņas materiāls
pedagogiem darbā ar skolēniem, kuriem ir uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms. |
| Atslēgas vārdi |
Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša vide, sākumskola. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Attention, intehration methods, attention deficit, learning process, safe environment, primary school. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2024 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.11.2024 11:21:50 |