Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas metodes mācību procesā sākumskolā
Title in English Methods of integrating students with attention deficit and hyperactivity syndrome into the learning process in primary school
Department Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Scientific advisor Ārija Kolosova
Reviewer Lāsma Latsone
Abstract Darba autors: Kristena Ābele Darba tēma: Skolēnu ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu integrēšanas metodes mācību procesā sākumskolā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Dr.hst.doc. Ārija Kolosova Darba apjoms: 48lpp. Atslēgas vārdi: Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša vide, sākumskola. Pētījuma mērķis: Izpētīt integrēšanas metodes un iespējas skolēniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu sākumskolā. Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes, aptauja un intervija Darba izmantojamība: Apkopotā informācija var tikt izmantota kā uzziņas materiāls pedagogiem darbā ar skolēniem, kuriem ir uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms.
Keywords Uzmanība, integrēšanas metodes, uzmanības deficīts, mācību process, droša vide, sākumskola.
Keywords in English Attention, intehration methods, attention deficit, learning process, safe environment, primary school.
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 28.11.2024 11:21:50