Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Kultūras vadība
Nosaukums SIA Šarmants mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of Marketing Communication Plan Guidelines for SIA Šarmants
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Uldis Drišļuks
Recenzents Diāna Līduma
Anotācija Darba autors: Elīna Timbra Darba temats: Uzņēmuma SIA “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju izveide Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Kultūras vadība Darba zinātniskais vadītājs (-a): Mg. oec. lekt. Uldis Drišļuks Darba apjoms: 58 lpp., 21 attēli, 1 tabula, 54 izmantotās literatūras avoti, 8 pielikumi Atslēgas vārdi: Mārketings, kultūras mārketings, mārketinga komunikācija, SIA “Šarmants” Pētījuma mērķis: Balstoties uz pētijumā iegūtiem rezultātie, izstrādāt mārketinga komunikāciju plāna vadlīnijas un ieteikumus uzņēmumam SIA “Šarmants”. Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, saturs, ievads, 1. nodaļa “Mārketinga komunikāciju būtība un nozīme”, 2. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” pašreizējā mārketinga komunikācijas analīze”, 3. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju piedāvājums”, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Pētījuma metodes: Zinātniskās literatūras analīze, anketēšana, intervēšana, novērošana, datu apstrādes un analīzes metodes. Darba rezultāti: Balstoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir izstrādāti ieteikumi uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darba izmantojamība: Bakalaura darbā izstrādātos ieteikumus var izmantot uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas pilnveidei un pielāgošanai.
Atslēgas vārdi Mārketings, kultūras mārketings, mārketinga komunikācija, SIA “Šarmants”
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing, cultural marketing, marketing communication, SIA “Šarmants”
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.11.2024 10:23:25