Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language SIA Šarmants mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju izstrāde
Title in English Development of Marketing Communication Plan Guidelines for SIA Šarmants
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Uldis Drišļuks
Reviewer Diāna Līduma
Abstract Darba autors: Elīna Timbra Darba temats: Uzņēmuma SIA “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju izveide Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Kultūras vadība Darba zinātniskais vadītājs (-a): Mg. oec. lekt. Uldis Drišļuks Darba apjoms: 58 lpp., 21 attēli, 1 tabula, 54 izmantotās literatūras avoti, 8 pielikumi Atslēgas vārdi: Mārketings, kultūras mārketings, mārketinga komunikācija, SIA “Šarmants” Pētījuma mērķis: Balstoties uz pētijumā iegūtiem rezultātie, izstrādāt mārketinga komunikāciju plāna vadlīnijas un ieteikumus uzņēmumam SIA “Šarmants”. Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, saturs, ievads, 1. nodaļa “Mārketinga komunikāciju būtība un nozīme”, 2. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” pašreizējā mārketinga komunikācijas analīze”, 3. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju piedāvājums”, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Pētījuma metodes: Zinātniskās literatūras analīze, anketēšana, intervēšana, novērošana, datu apstrādes un analīzes metodes. Darba rezultāti: Balstoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir izstrādāti ieteikumi uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Darba izmantojamība: Bakalaura darbā izstrādātos ieteikumus var izmantot uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas pilnveidei un pielāgošanai.
Keywords Mārketings, kultūras mārketings, mārketinga komunikācija, SIA “Šarmants”
Keywords in English Marketing, cultural marketing, marketing communication, SIA “Šarmants”
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 28.11.2024 10:23:25