Abstract |
Darba autors: Elīna Timbra
Darba temats: Uzņēmuma SIA “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju izveide
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Kultūras vadība
Darba zinātniskais vadītājs (-a): Mg. oec. lekt. Uldis Drišļuks
Darba apjoms: 58 lpp., 21 attēli, 1 tabula, 54 izmantotās literatūras avoti, 8 pielikumi
Atslēgas vārdi: Mārketings, kultūras mārketings, mārketinga komunikācija, SIA “Šarmants”
Pētījuma mērķis: Balstoties uz pētijumā iegūtiem rezultātie, izstrādāt mārketinga komunikāciju plāna vadlīnijas un ieteikumus uzņēmumam SIA “Šarmants”.
Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, saturs, ievads, 1. nodaļa “Mārketinga komunikāciju būtība un nozīme”, 2. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” pašreizējā mārketinga komunikācijas analīze”, 3. nodaļa Uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikāciju plāna vadlīniju piedāvājums”, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi.
Pētījuma metodes: Zinātniskās literatūras analīze, anketēšana, intervēšana, novērošana, datu apstrādes un analīzes metodes.
Darba rezultāti: Balstoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir izstrādāti ieteikumi uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas uzlabošanai.
Darba izmantojamība: Bakalaura darbā izstrādātos ieteikumus var izmantot uzņēmuma “Šarmants” mārketinga komunikācijas pilnveidei un pielāgošanai. |