Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par mārketinga stratēģijām ēdināšanas uzņēmumiem Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Research of marketing strategies for catering companies in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Zēriete |
Anotācija |
Šī promocijas darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiju ietekmi uz Indijas ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumiem. Izmantojot Microsoft Excel, tika apkopoti un analizēti dati no iepriekšējiem pētījumiem un aptaujām, kā rezultātā tika identificēti primārie priekšmeti un mērķi. Pētījums parādīja, ka ekonomiskie, sociālie un tehnoloģiskie elementi būtiski ietekmē mārketinga stratēģiju. Pamatojoties uz datu analīzi, šajā darbā ir piedāvātas stratēģijas šo faktoru risināšanai un mārketinga tehnikas uzlabošanai ēdināšanas pakalpojumu nozarē. Saskaņā ar datiem šiem atribūtiem ir lielāka ietekme uz mārketinga stratēģiju, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem elementiem. Šie atklājumi sniedz vērtīgu ieskatu turpmākiem pētījumiem un uzlabotām mārketinga stratēģijām Indijas pārtikas
pakalpojumu nozarē, kurai ir ievērojams izaugsmes un paplašināšanās potenciāls. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģijas, ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumi, Indija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Strategies, Food Service Companies, India |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2024 03:22:53 |