Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par mārketinga stratēģijām ēdināšanas uzņēmumiem Indijā
Title in English Research of marketing strategies for catering companies in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Kristīne Zēriete
Abstract Šī promocijas darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiju ietekmi uz Indijas ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumiem. Izmantojot Microsoft Excel, tika apkopoti un analizēti dati no iepriekšējiem pētījumiem un aptaujām, kā rezultātā tika identificēti primārie priekšmeti un mērķi. Pētījums parādīja, ka ekonomiskie, sociālie un tehnoloģiskie elementi būtiski ietekmē mārketinga stratēģiju. Pamatojoties uz datu analīzi, šajā darbā ir piedāvātas stratēģijas šo faktoru risināšanai un mārketinga tehnikas uzlabošanai ēdināšanas pakalpojumu nozarē. Saskaņā ar datiem šiem atribūtiem ir lielāka ietekme uz mārketinga stratēģiju, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem elementiem. Šie atklājumi sniedz vērtīgu ieskatu turpmākiem pētījumiem un uzlabotām mārketinga stratēģijām Indijas pārtikas pakalpojumu nozarē, kurai ir ievērojams izaugsmes un paplašināšanās potenciāls.
Keywords Mārketinga stratēģijas, ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumi, Indija
Keywords in English Marketing Strategies, Food Service Companies, India
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 04.06.2024 03:22:53