Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par mārketinga stratēģijām ēdināšanas uzņēmumiem Indijā |
Title in English |
Research of marketing strategies for catering companies in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristīne Zēriete |
Abstract |
Šī promocijas darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiju ietekmi uz Indijas ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumiem. Izmantojot Microsoft Excel, tika apkopoti un analizēti dati no iepriekšējiem pētījumiem un aptaujām, kā rezultātā tika identificēti primārie priekšmeti un mērķi. Pētījums parādīja, ka ekonomiskie, sociālie un tehnoloģiskie elementi būtiski ietekmē mārketinga stratēģiju. Pamatojoties uz datu analīzi, šajā darbā ir piedāvātas stratēģijas šo faktoru risināšanai un mārketinga tehnikas uzlabošanai ēdināšanas pakalpojumu nozarē. Saskaņā ar datiem šiem atribūtiem ir lielāka ietekme uz mārketinga stratēģiju, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem elementiem. Šie atklājumi sniedz vērtīgu ieskatu turpmākiem pētījumiem un uzlabotām mārketinga stratēģijām Indijas pārtikas
pakalpojumu nozarē, kurai ir ievērojams izaugsmes un paplašināšanās potenciāls. |
Keywords |
Mārketinga stratēģijas, ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumi, Indija |
Keywords in English |
Marketing Strategies, Food Service Companies, India |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
04.06.2024 03:22:53 |