Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Divtaktu iekšdedzes dzinēja darbības analīze un parametru optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Performance analysis and parameter optimization of two-stroke internal combustion engine |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Vitālijs Beresņevičs |
Recenzents |
Marina Čerpinska |
Anotācija |
Darbs veidots kā nobeiguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU Būvniecības un Mašīnzinību fakultātes Mašīnbūves un Biomedicīnas inženierijas institūtā.
Bakalaura darbs sastāv no 3 galvenajām daļām.
•Literatūras apskatā tiek apskatīta divtaktu iekšdedzes dzinēja uzbūve, atsevišķas tā komponentes, kā arī tiek analizēta katras komponentes nozīme dzinēja kopējā būtībā.
•Eksperimentālajā daļā tiek veikta reāla dzinēja modifikācija ar mērķi iegūt labākus dzinēja parametrus, tiecoties tieši uz jaudu, svaru un degvielas ekonomiju.
•Darba beigās tiek salīdzināti modernizētā dzinēja un standarta dzinēja testu rezultāti, kas tiek arī analizēti.
Darba mērķis ir noteikt vai modernizētais divtaktu iekšdedzes motorzāģis ir labāks par standarta versiju, kā arī vai tas ir materiāli izdevīgi veikt šādas modifikācijas.
Bakalaura darbs sastāv no 54 teksta lappusēm, 25 attēliem un tika izmantoti 15 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Dzinējs, Divtaktu dzinējs, Kloķvārpsta, Klanis, Cilindrs, Modifikācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Engine, Two stroke engine, Crankshaft, Connecting rod, Cylinder, Modification |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2024 22:22:49 |