Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Marketing Strategies of Latvian Furniture Companies in the External Market”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Doc. I.Pucens
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba nosaukums ir Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū, darbu izstrādāja Ilze Motmillere. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām teorētiskās, analītiskā apraksta un pētījuma daļas. Darba apjoms ir 62 lappuses, kurās ir 13 attēli, 18 tabulas, un 34 bibliogrāfisko vienību. Bakalaura darbam nav pievienotu pielikumu. Bakalaura darbs tika izstrādāts valsts nacionālajā valodā latviešu valodā. Teorētiskajā darba daļā tika izpētīts mārketings un tā stratēģijas no teorētiskā aspekta, kā arī pētīts, kādi ir piemērotākie mārketinga stratēģijas veidi starptautiskajā tirgū. Izvēlētās mārketinga stratēģijas darba autore pamatoja balstoties uz mārketinga teoriju. Analītiskajā darba daļā kā būtisks pētījuma aspekts tika analizēti centrālās statistikas pārvaldes dati par mēbeļu nozari un veikta ārējā tirgus analīze. Izskatot, kāda ir nozares loma iekšzemes kopprodukta veidošanā, mēbeļu eksports uz Eiropas valstīm un veikta ārējā tirgus analīze. Teorētiskā un analītiskā darba daļa tika izmantotas kā pamats pētījuma darba daļai. Pētījuma darba daļā tika izpētītas Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū I. Ansofa modelis, M. Portera piecu spēku modelis, kā arī Mārketinga komunikāciju komplekss. Tika raksturots izvēlēto mārketinga stratēģiju pazīmes un stratēģiskās izvēles algoritms. Darba nobeigumā tika izdarīti secinājumi, balstoties uz būtiskāko teorētiskajā un analītiskajā daļā iegūto informāciju, kā arī izteikti priekšlikumi, balstoties uz pētījuma daļā izpētīto un izanalizēto informāciju, par Latvijas mēbeļu uzņēmumu atbilstošākajām mārketinga stratēģijām, ieejot jaunos tirgos.
Atslēgas vārdi Mārketinga stratēģijas ārējam tirgum
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing Strategies for External Market
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 12:12:58