Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū"
Title in English "Marketing Strategies of Latvian Furniture Companies in the External Market”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Doc. I.Pucens
Reviewer
Abstract Bakalaura darba nosaukums ir Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū, darbu izstrādāja Ilze Motmillere. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām teorētiskās, analītiskā apraksta un pētījuma daļas. Darba apjoms ir 62 lappuses, kurās ir 13 attēli, 18 tabulas, un 34 bibliogrāfisko vienību. Bakalaura darbam nav pievienotu pielikumu. Bakalaura darbs tika izstrādāts valsts nacionālajā valodā latviešu valodā. Teorētiskajā darba daļā tika izpētīts mārketings un tā stratēģijas no teorētiskā aspekta, kā arī pētīts, kādi ir piemērotākie mārketinga stratēģijas veidi starptautiskajā tirgū. Izvēlētās mārketinga stratēģijas darba autore pamatoja balstoties uz mārketinga teoriju. Analītiskajā darba daļā kā būtisks pētījuma aspekts tika analizēti centrālās statistikas pārvaldes dati par mēbeļu nozari un veikta ārējā tirgus analīze. Izskatot, kāda ir nozares loma iekšzemes kopprodukta veidošanā, mēbeļu eksports uz Eiropas valstīm un veikta ārējā tirgus analīze. Teorētiskā un analītiskā darba daļa tika izmantotas kā pamats pētījuma darba daļai. Pētījuma darba daļā tika izpētītas Latvijas mēbeļu uzņēmumu mārketinga stratēģijas ārējā tirgū I. Ansofa modelis, M. Portera piecu spēku modelis, kā arī Mārketinga komunikāciju komplekss. Tika raksturots izvēlēto mārketinga stratēģiju pazīmes un stratēģiskās izvēles algoritms. Darba nobeigumā tika izdarīti secinājumi, balstoties uz būtiskāko teorētiskajā un analītiskajā daļā iegūto informāciju, kā arī izteikti priekšlikumi, balstoties uz pētījuma daļā izpētīto un izanalizēto informāciju, par Latvijas mēbeļu uzņēmumu atbilstošākajām mārketinga stratēģijām, ieejot jaunos tirgos.
Keywords Mārketinga stratēģijas ārējam tirgum
Keywords in English Marketing Strategies for External Market
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 19.04.2011 12:12:58