Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobīļu tirdzniecības nozarē |
Nosaukums angļu valodā |
Development of an Employee Engagement Model in the Premium Car Sales Industry |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Inga Jēkabsone |
Anotācija |
Noslēguma darba temats: Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobiļu tirdzniecības nozarē
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 36 attēli un 12 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 18 avoti latviešu, 85 angļu valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Identificēti būtiskie motivācijas faktori dažādu paaudžu darbiniekiem premium automobiļu tirdzniecības nozarē Latvijā. Izpētītas atšķirības starp paaudzēm attiecībā uz motivācijas un noturēšanas faktoriem. Noteiktas efektīvas stratēģijas un praktiski risinājumi, kas veicina darbinieku iesaisti un nodrošina labvēlīgu darba vidi premium automobiļu tirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Izstrādātas rekomendācijas uzņēmumiem, kā pielāgoties dažādu paaudžu darbinieku vajadzībām, lai veicinātu ilgtermiņa uzņēmējdarbības attīstību.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kārkliņš K. (2024) Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobiļu tirdzniecības nozarē Maģistra darbs/ K. Kārkliņš, I. Orinska.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 81.lpp. |
Atslēgas vārdi |
Darbinieka iesaiste, motivācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employee involvement, motivation |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2024 09:42:28 |