Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobīļu tirdzniecības nozarē |
Title in English |
Development of an Employee Engagement Model in the Premium Car Sales Industry |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Inga Jēkabsone |
Abstract |
Noslēguma darba temats: Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobiļu tirdzniecības nozarē
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 36 attēli un 12 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 18 avoti latviešu, 85 angļu valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Identificēti būtiskie motivācijas faktori dažādu paaudžu darbiniekiem premium automobiļu tirdzniecības nozarē Latvijā. Izpētītas atšķirības starp paaudzēm attiecībā uz motivācijas un noturēšanas faktoriem. Noteiktas efektīvas stratēģijas un praktiski risinājumi, kas veicina darbinieku iesaisti un nodrošina labvēlīgu darba vidi premium automobiļu tirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Izstrādātas rekomendācijas uzņēmumiem, kā pielāgoties dažādu paaudžu darbinieku vajadzībām, lai veicinātu ilgtermiņa uzņēmējdarbības attīstību.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kārkliņš K. (2024) Darbinieku iesaistes modeļa izstrāde premium automobiļu tirdzniecības nozarē Maģistra darbs/ K. Kārkliņš, I. Orinska.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 81.lpp. |
Keywords |
Darbinieka iesaiste, motivācija |
Keywords in English |
Employee involvement, motivation |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
29.05.2024 09:42:28 |