Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Finanšu pārvaldības informācijas sistēmas
Nosaukums Tīmekļa kopienas ietekme uz biznesa izaugsmi
Nosaukums angļu valodā Impact of Online Communities on Business Growth
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Aleksejs Jurenoks
Recenzents Mārtiņš Bērziņš
Anotācija Atslēgas vārdi: kopiena, biznesa rādītāji, interneta vietne, metode. Pētījuma aktualitāte: Interneta vietnēs aizvien vairāk veidojas kopienas, kuras apspriež visdažādākās tēmas, jo cilvēki aizvien biežāk savu laiku pavada digitālajā vidē – iepērkoties, spēlējot spēles, meklējot draugus un informāciju. Tāpēc uzņēmumi izmanto iespēju satikties ar saviem klientiem arī interneta vidē, lai piedāvātu savus produktus vai pakalpojumus. Kā arī uzzinātu ātru atgriezenisko saiti par savu darbību, it īpaši par jaunajiem produktiem, lai tos vērtētu un uzlabotu, vai pat atceltu tā pārdošanu klientiem, rezultātā ietekmējot savus biznesa rādītājus uzņēmumā. Izmantojot savā labā dažādas kopienas, var uzlabot, piemēram, pārdošanas apjomu, tādā gadījumā audzējot peļņu, vai tieši otrādi, pasargāt sevi no liekiem tēriņiem, vai pat zaudējumiem. Labas sadarbības atslēga starp uzņēmumu un klientu var rasties, ja uzņēmums prasmīgi vada savu kopienu, uzraugot, komunicējot, neatstājot novārtā, kā arī veidojot sev lojālus klientus. Vienlaikus uzņēmumam ir jābūt godīgam, caurspīdīgam un uzticamam pret saviem klientiem, jo uzņēmumam var būt ļoti grūti atgūt labu slavu, ja ir bijis negodīgs. Bakalaura darbā tiks pētīta tīmekļa kopienas izveides un kontroles metodes un ietekme uz uzņēmumu un tā biznesa izaugsmi. Pētījuma mērķis: Izpētīt tīmekļa kopienas izveides un kontroles metodes, kas nodrošina biznesa izaugsmes procesu. Pētījuma metodes: Plānots, ka tiks izmantotas tādas metodes, kā datu ieguves metode – aptauja, statistiskās analīzes, monogrāfiskā jeb aprakstošā, grafiskā analīze – attēli un tabulas, secinošā statistika. Papildus tiks analizēti zinātniskie raksti un literatūra. Darba pamattekstā ir 77 lappuses, 49 attēli, 4 tabulas, 8 pielikumi un 22 izmantotie informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: kopiena, biznesa rādītāji, interneta vietne, metode.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: community, business indicators, website, method.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2024 22:06:29