Abstract |
Atslēgas vārdi: kopiena, biznesa rādītāji, interneta vietne, metode.
Pētījuma aktualitāte: Interneta vietnēs aizvien vairāk veidojas kopienas, kuras
apspriež visdažādākās tēmas, jo cilvēki aizvien biežāk savu laiku pavada digitālajā vidē
– iepērkoties, spēlējot spēles, meklējot draugus un informāciju. Tāpēc uzņēmumi
izmanto iespēju satikties ar saviem klientiem arī interneta vidē, lai piedāvātu savus
produktus vai pakalpojumus. Kā arī uzzinātu ātru atgriezenisko saiti par savu darbību,
it īpaši par jaunajiem produktiem, lai tos vērtētu un uzlabotu, vai pat atceltu tā
pārdošanu klientiem, rezultātā ietekmējot savus biznesa rādītājus uzņēmumā.
Izmantojot savā labā dažādas kopienas, var uzlabot, piemēram, pārdošanas apjomu,
tādā gadījumā audzējot peļņu, vai tieši otrādi, pasargāt sevi no liekiem tēriņiem, vai pat
zaudējumiem. Labas sadarbības atslēga starp uzņēmumu un klientu var rasties, ja
uzņēmums prasmīgi vada savu kopienu, uzraugot, komunicējot, neatstājot novārtā, kā
arī veidojot sev lojālus klientus. Vienlaikus uzņēmumam ir jābūt godīgam,
caurspīdīgam un uzticamam pret saviem klientiem, jo uzņēmumam var būt ļoti grūti
atgūt labu slavu, ja ir bijis negodīgs. Bakalaura darbā tiks pētīta tīmekļa kopienas
izveides un kontroles metodes un ietekme uz uzņēmumu un tā biznesa izaugsmi.
Pētījuma mērķis: Izpētīt tīmekļa kopienas izveides un kontroles metodes, kas
nodrošina biznesa izaugsmes procesu.
Pētījuma metodes: Plānots, ka tiks izmantotas tādas metodes, kā datu ieguves
metode – aptauja, statistiskās analīzes, monogrāfiskā jeb aprakstošā, grafiskā analīze –
attēli un tabulas, secinošā statistika. Papildus tiks analizēti zinātniskie raksti un
literatūra.
Darba pamattekstā ir 77 lappuses, 49 attēli, 4 tabulas, 8 pielikumi un 22
izmantotie informācijas avoti. |