Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros
Nosaukums angļu valodā Marketing Personalization Strategy Development within the Framework of “Buttercups Uniforms” Ltd. Digital Transformation
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Modris Ozoliņš
Anotācija Maģistra darba autors: Jevgēnija Glazunova Maģistra darba zinātniskais vadītājs: RTU: Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs Maģistra darba temats: Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros. Maģistra darbs uzrakstīts: angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 132047 rakstu zīmju un 79 lappuses. Tajā ir 24 attēli un 19 tabulas. Bibliogrāfiskā sarakstā ir 82 avoti angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: 1) Tika padziļināti izpētīts Mārketinga personalizācijas teorētiskais pamatojums; 2) tika identificētas galvenās mārketinga personalizācijas ieviešanas šķēršļi mazo un vidējo uzņēmumu vidū; 2) tika identificēti galvenie mārketinga personalizācijas ieviešanas veicinošie faktori MVU vidū; 3) tika izstrādāti ietvars mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģijai un mārketinga personalizācijas brieduma klasifikācija; 4) tika izstrādāta individuālā mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģija un rīcības plāns izvēlētajam uzņēmumam "Buttercups Uniforms", kas var kalpot kā piemērs citiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Glazunova J. (2024). Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros. Maģistra darbs. Darba vadītājs Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs. RTU, Biznesa inženierijas un vadības fakultāte. “Inovācijas un Uzņēmējdarbība” maģistra studiju programma.
Atslēgas vārdi mārketinga personalizācija, MVU, klientu dati, tehnoloģiju ekosistēma, šķēršļi un veicināšanas faktori.
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing personalization, SMEs, customer data, technology ecosystem, bottlenecks and enablers.
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2024 18:35:05