Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Innovations and Entrepreneurship |
Title in original language |
Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros |
Title in English |
Marketing Personalization Strategy Development within the Framework of “Buttercups Uniforms” Ltd. Digital Transformation |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Deniss Ščeulovs |
Reviewer |
Modris Ozoliņš |
Abstract |
Maģistra darba autors: Jevgēnija Glazunova
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: RTU: Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs
Maģistra darba temats: Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups
Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros.
Maģistra darbs uzrakstīts: angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 132047 rakstu zīmju un 79 lappuses. Tajā ir 24 attēli un 19 tabulas. Bibliogrāfiskā sarakstā ir 82 avoti angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: 1) Tika padziļināti izpētīts Mārketinga personalizācijas teorētiskais pamatojums; 2) tika identificētas galvenās mārketinga personalizācijas ieviešanas šķēršļi mazo un vidējo uzņēmumu vidū; 2) tika identificēti galvenie mārketinga personalizācijas ieviešanas veicinošie faktori MVU vidū; 3) tika izstrādāti ietvars mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģijai un mārketinga personalizācijas brieduma klasifikācija; 4) tika izstrādāta individuālā mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģija un rīcības plāns izvēlētajam
uzņēmumam "Buttercups Uniforms", kas var kalpot kā piemērs citiem mazajiem un vidējiem
uzņēmumiem.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Glazunova J. (2024). Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros. Maģistra darbs. Darba vadītājs Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs. RTU, Biznesa inženierijas un vadības fakultāte.
“Inovācijas un Uzņēmējdarbība” maģistra studiju programma. |
Keywords |
mārketinga personalizācija, MVU, klientu dati, tehnoloģiju ekosistēma, šķēršļi un veicināšanas faktori. |
Keywords in English |
marketing personalization, SMEs, customer data, technology ecosystem, bottlenecks and enablers. |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
28.05.2024 18:35:05 |