Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros
Title in English Marketing Personalization Strategy Development within the Framework of “Buttercups Uniforms” Ltd. Digital Transformation
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Deniss Ščeulovs
Reviewer Modris Ozoliņš
Abstract Maģistra darba autors: Jevgēnija Glazunova Maģistra darba zinātniskais vadītājs: RTU: Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs Maģistra darba temats: Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros. Maģistra darbs uzrakstīts: angļu valodā, tas sastāv no ievada, 3 pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 132047 rakstu zīmju un 79 lappuses. Tajā ir 24 attēli un 19 tabulas. Bibliogrāfiskā sarakstā ir 82 avoti angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: 1) Tika padziļināti izpētīts Mārketinga personalizācijas teorētiskais pamatojums; 2) tika identificētas galvenās mārketinga personalizācijas ieviešanas šķēršļi mazo un vidējo uzņēmumu vidū; 2) tika identificēti galvenie mārketinga personalizācijas ieviešanas veicinošie faktori MVU vidū; 3) tika izstrādāti ietvars mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģijai un mārketinga personalizācijas brieduma klasifikācija; 4) tika izstrādāta individuālā mārketinga personalizācijas ieviešanas stratēģija un rīcības plāns izvēlētajam uzņēmumam "Buttercups Uniforms", kas var kalpot kā piemērs citiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Glazunova J. (2024). Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde SIA "Buttercups Uniforms" digitālās transformācijas ietvaros. Maģistra darbs. Darba vadītājs Profesors, Dr.oec. Deniss Ščeulovs. RTU, Biznesa inženierijas un vadības fakultāte. “Inovācijas un Uzņēmējdarbība” maģistra studiju programma.
Keywords mārketinga personalizācija, MVU, klientu dati, tehnoloģiju ekosistēma, šķēršļi un veicināšanas faktori.
Keywords in English marketing personalization, SMEs, customer data, technology ecosystem, bottlenecks and enablers.
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 28.05.2024 18:35:05